Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o odczytanie pomiarow


bipi555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, prosze o odczytanie logow, bo idzie w tryb awaryjny, dziekuje.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 13:19 ----------

pomoze ktos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli co ? kierownice zapieczone ? czy zawor N75 , ? od czego mam zaczynać ? dodam że nie mam katalizatora tylko zwykly przelot, turbawka była wyciagana z 6 miesiecy temu, bo działo sie to samo, ale po wyciagnieciu okazało sie na stole że nic sie nie zacina, i włożyłem ją spowrotem, i jakis czas było ok, teraz znowu jest problem;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od sprawdzenia czy geometria chodzi płynie w całym zakresie recznie jesli bedzie ok to podmien n75 z n18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od sprawdzenia czy geometria chodzi płynie w całym zakresie recznie jesli bedzie ok to podmien n75 z n18.

wczoraj chcialem podmienic tak wlasnie , wszystko poprzekładałem a na koncu okazało sie ze nie mozna założyc wtyki pradowej bo rowki mają w innych miejscach, ehh, i robota na marne;/

---------- Post dopisany 11-07-2013 at 10:06 ---------- Poprzedni post napisany 07-07-2013 at 12:35 ----------

Kupiłem i zmieniłem N75 , z demontażu zaworek z 2010 roku, wiec nei wychulany, turbinka jak by lepiej na nim gwizdała, ale niestety dalej odcinki, zrobilem raz jeszcze pomiary na tym nowym N75, prosił bym o porownanie, czy sa jakies zmiany, i jak wartosci sie zmieniły, dziekuje :

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ----------

pomoze ktos odczytac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienna geometria turbo nie może działać prawidłowo przy takich skokach ciśnienia doładowania i wyraźnie widać, że się przycina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie : czy miałeś widoczne rysy na bieżni wewnątrz muszli gorącej wyryte przez krawędzie kierownic spalin i czy je spolerowałeś na "zero" bo jeśli nie to na wiele się zwykłe czyszczenie zmiennej geometrii tylko z samego nagaru nie zda.

Chodzi o tą bieżnię i o takie rysy : fotem.pl - Lekki i przyjazny hosting zdjęć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...