Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


A4-Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Logi były wykonywane ze względu na szarpanie auta przy ruszaniu (podejrzenie padniętego docisku sprzęgła) Logi dla pewności że to nie układ paliwowy czy inne cuda

Logi statyczne:

Log (0 - 007)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 013)

Log (4 - 000)

Log (5 - 001)

logi Basic Setting:

Log (0 - 011)

Log (1 - 003)

Log (2 - 000)

Log (3 - 004)

Logi dynamiczne:

Log (0 - 003)

Log (1 - 000,004)

Log (2 - 010,011)

w jednym z logów dynamicznych przesuneły się grupy ale ponoć nadal są do odczytu

z góry dzięki za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak reakcji naBS w grupie 03 co mnie dziwi nieco.

Co do rozjechanych kolumn, chodzi o 003 DYN ale kto sie oprientuje, to pozna gdzie sa wartosci a gdzie obr bo jakos dziwnie kolumny ścięło :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest do kitu bo pokazuje mizernie. Nie masz żadnych błędów w sterowniku silnika - kodowanie sterownika silnika prawidłowe - na pracę ze skrzynią manualną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest do kitu bo pokazuje mizernie. Nie masz żadnych błędów w sterowniku silnika - kodowanie sterownika silnika prawidłowe - na pracę ze skrzynią manualną ?

Bledow brak kodowania 00000

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest do kitu bo pokazuje mizernie. Nie masz żadnych błędów w sterowniku silnika - kodowanie sterownika silnika prawidłowe - na pracę ze skrzynią manualną ?

skrzynia manual :wink:w życiu bym nie kupił automata w B5 :decayed: co do przepływki to wiem że coś nie tak jest z temperaturą w dolocie ale nie wiem czemu jest taka duża na postoju. Czyżby wymiana przepływki się zbliżała? Dodam że dziur w dolocie nie mam a jedynie nieszczelny IC bo jest ulany olejem z dolotu (ew. zapchany olejem wewnątrz jeszcze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temp w dolocie a przepływka to inne sprawy. Mowiłem ci, ze przepływomierz zle mierzy takze moze warto by bylo podmienic na sprawny i sprawdzic, ew wylaczyc go przy sofcie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temp w dolocie a przepływka to inne sprawy. Mowiłem ci, ze przepływomierz zle mierzy takze moze warto by bylo podmienic na sprawny i sprawdzic, ew wylaczyc go przy sofcie :wink:

popierniczyły mi się te dwa elementy :decayed::decayed: można by kiedyś to ogarnąć ale narazie co innego do zrobienia jest :decayed: nieszczęsne sprzęgło :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to kodowanie "00000" jest poprawne dla tej skrzyni i tego rocznika ? Bo wydaje mi się, że powinno być "00002".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to kodowanie "00000" jest poprawne dla tej skrzyni i tego rocznika ? Bo wydaje mi się, że powinno być "00002".

ja się nie znam :wink: Danielom mi go diagnozował :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie poprawne kodowanie powinno byc, ja mialem 00001 a teraz 00003 ale to akurat dlatego, ze softow mam kilka w ECU ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to kodowanie "00000" jest poprawne dla tej skrzyni i tego rocznika ? Bo wydaje mi się, że powinno być "00002".

ja się nie znam :wink: Danielom mi go diagnozował :wink:

poprawne ... to stary 8-bitowy sterownik ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem że ogólnie wszystko z paździochem ok? :decayed: Jedynie ta przepływka do sprawdzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak sobie podmienisz na spocie przepływkę od kogoś komu sprawnie mierzy i wtedy się przejedziesz i zobaczysz czy szarpanie nadal będzie występować. Dodatkowo możesz sobie odpiąć wężyk podciśnienia od silownika zaworu EGR i jego koniec zaślep i ponownie się przejedź. Jeśli żaden z tych zabiegów nie zniweluje szarpania to jednak będziesz musiał wziąć pod uwagę ten docisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak sobie podmienisz na spocie przepływkę od kogoś komu sprawnie mierzy i wtedy się przejedziesz i zobaczysz czy szarpanie nadal będzie występować. Dodatkowo możesz sobie odpiąć wężyk podciśnienia od silownika zaworu EGR i jego koniec zaślep i ponownie się przejedź. Jeśli żaden z tych zabiegów nie zniweluje szarpania to jednak będziesz musiał wziąć pod uwagę ten docisk.

Ewidentnie to wina sprzęgła, charakterystycznie szarpie, a właściwie napierdala buda ; D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak sobie podmienisz na spocie przepływkę od kogoś komu sprawnie mierzy i wtedy się przejedziesz i zobaczysz czy szarpanie nadal będzie występować. Dodatkowo możesz sobie odpiąć wężyk podciśnienia od silownika zaworu EGR i jego koniec zaślep i ponownie się przejedź. Jeśli żaden z tych zabiegów nie zniweluje szarpania to jednak będziesz musiał wziąć pod uwagę ten docisk.

Ewidentnie to wina sprzęgła, charakterystycznie szarpie, a właściwie napierdala buda ; D

tiaaaa :decayed: no ale mam pewność że to sprzęgło :wink: ale są też ledwie odczuwalne problemy a mianowicie podczas przyspieszania widać po obrotomierzu że wskazówka dzwiga się i na ułamki sekundy staje i dalej się pnie. Przy zgaszonym radiu słychać jak turbo na ten ułamek sekundy milknie gdy obroty stają. Widać tam coś może po logach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...