Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie logów


danu44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Z mała prosbą się zwracam. Chciałabym prosić Panów o rzucenie okiem na moje logi.

Dawno nie robiłam, a chciałabym wiedzieć co słychać w moim AFN-ie.

Dynamiczne dorzucę jutro lub pojutrze. Brak drugiej osoby do logowania.

Mam nadzieje, ze moderator mi wybaczy.

Miłego wieczoru

Pozdrawiam

BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

MB

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze się zastanawiam dlaczego w 011 bs u każdego są inne wartości. U jednych wartość skoczy z 979 na 999 między on/off u innych z 979 nawet na 1200 między on/off. Ma to jakieś znaczenie albo wytłumaczenie ??

Ja bym profilaktycznie zalał dwa dodatki liqui moly do czyszczenia układu paliwowego. Każdy na pełny bak a drugi po 2 tys. kilometrów. Może korekcje się wtedy wyrównają ;) - ale i tak nie są złe. LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666 CZYSCI WTRYSKI (3357532106) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy to od prędkości obrotów wału na biegu jałowym (dla silników na pompie wtryskowej są one różne 819, 886, 903 itd. i różna jest wtedy dynamika spalin napędzających turbo i różne wartości i różnice ciśnienia doładowania w BS zazwyczaj w przedziale 20-30 mbarów różnicy pomiędzy ON a OFF) bo dla silników PD obroty w trybie BS wzrastają już do 1407 RPM a wtedy zwiększa się jeszcze bardziej dynamika spalin napędzających wirnik turbo od strony wydechowej i tu różnice w ciśnieniu doładowania pomiędzy ON a OFF są tak duże oraz zależy też od aktualnej wartości ciśnienia atmosferycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wartości prawidłowe w każdym logu.

Panie Tomku... ślicznie dziękuje...

Pozdrawiam :rose:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym profilaktycznie zalał dwa dodatki liqui moly do czyszczenia układu paliwowego.

Hej Marcinku

Własnie dzisiaj rano, zanim to przeczytałam. Profilaktycznie wlałam STP.

Wiem ze to nie LM... ale moze cos pomoze.

Miłego weekendu :smiley:

Ps. Zrobie jeszcze dynamiczne. Wczoraj probowałam sama... i fatalnie to wyszło.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...