Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie trzyma wolnych obrotów po rozładowaniu akumulatora.


Tomislav

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem że audi po rozładowaniu akumulatora pod garażem gdzie czyściłem sobie auto. Po ponownym odpaleniu z kabli . Nie trzyma wolnych obrotów w benzynie i w gazie. Później przez 30 minut odłączyłem plus z akumulatora i znowu to samo. Jeszcze później po 4 godzinach odłączonego plusa (właśnie przyszedłem z dworu ) to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ tak ma, przerabiałem to u siebie, rozkalibrowała Ci się przpustnica.

1. Naładuj akumulator albo wymień na nowy (to podstawa! bo komp Ci się bedzie resetował i gubił nastawy)

2. Po naładowaniu ew. wymianie, musisz sie przejechać pare kilometrów (ja zrobiłem rundę po obwodnicy trójmiasta) żeby przepustnica się nastawiła

3. Gasisz silnik i powinno byc ok.

Nie jestem pewien ale zrób adaptacje przepustnicy na Pb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez tak mam jak rozladuje sie to po odpaleniu skacze i faluje ale przejedziesz sie zgasisz i pozniej bedzie git;) musi komp sie ustawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zrobić adaptacje jeśli nie to wyciągnij silniczek krokowy ustaw go w najbardziej wysuniętym punkcie i włóż do przepustnicy

zrób to sposobem wycignij silniczek krokowy niech ktoś ci przekręca stacyjkę do kontrolek bez odpalania zobaczysz jak reaguje czpien krokowego i ustaw go

a najlepszy sposób i szybki podlacz vaga i ustaw obroty pierwotne i śmigasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po naładowaniu aku, lub wymianie to przepustnica sama się zaadoptuje, u mnie bynajmniej tak było, chyba musisz zapłon włączyć na ok 30s, ale nie odpalac w tym czasie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi padła elektronika przepustnicy. wymienilem na taką z a6 tez z abc i zaadoptowala sie sama. niestety kabel usb od viakena nie chcial wspolpracowac z vagcomem w przypadku adaptacji przepustnicy. Po rozkalibrowaniu tak jak u ciebie wystarczy sciagnac klemy zeby resetnac kompa podlaczyc spowrotem przekrecic kluczyk na zaplon odczekac do minuty nie naciskajac pedalu gazu itd wylaczyc zaplon ponownie wlaczyc zaplon i uruchomic silnik. przez pierwsze kilometry obroty moga falować ale po kilku- kilkunastu kilometrach przepustnica zacznie pracować tak jak po adaptacji vagiem. wazne zeby pamietac ze po resecie kompa i wlaczeniu zaplonu niczego nie dotykac ( głównie pedału gazu ).

Tak jak którys z kolegów pisał op ustawieniu silniczka krokowego..... trzeba go miec jeszcze. moje abc jest z lipca 1996 i mam przepustnice sterowana elektronicznie bez krokowca i w takim przypadku nic nie ustawisz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...