Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o wytłumaczenie możliwych przyczyn blędów


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

Połączyć wlot z wylotem lewy kruciec ten od dv z tylnym krućcem węża biegnącego do kolektora, krućce zaworu n249

---------- Post dopisany 04-10-2013 at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 06:56 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z pominięciem zaworu n249 i po skasowaniu błędów, sam jestem ciekawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych logach jest ok, ale tutaj nie zobaczymy zmiany sterowania dv , bo logi trzeba bylo zakonczyc dopiero po odpuszczeniu nogi z gazu aby zobaczyc czy nie ma przerostu cisnienia doladowania po odjeciu nogi z gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedługo, może dzisiaj wrzuce logi a co do błędu 18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction

P1606 - 35-10 - - - Intermittent zauważyłem że raczej na lpg wskakuje jak ostro podam na dwóch pierwszych biegach, auto trzy razy zapiszczy i pojawia sie błąd. Może filtr gazu do wymiany?

---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 07:57 ----------

Jak nie urok to sraczka, dzisiaj miałem troche więcej czasu bo skończyłem prace wcześniej i skupiłem się na szukaniu uszczelki między kolektor wydechowy a turbo. Odkryłem niedawno że w ogóle jej tam nie miałem po przekładce silnika i sam próbowałem dorabiać z krygielitu ale wydmuchiwało i stwierdziłem że poszukam oryginału. Dowiedziałem się że to uszczelka z kategorii rzadko wymienianych i nigdzie na sklepach jej nie ma. Zamówiłem, jutro będzie ale nie to jest problemem. Wpierdala mi olej o czym dowiedziałem się dzisiaj. Auto od kilku dni chodziło jak w gta 1 chwile przed tym zanim wyjebało, grały zawory i dzisiaj poleciałem dolać 1L bo miarka była prawie suchutka, wychodzi na to że nie wiem ile bierze bo mogłem zrobić od 4 do 6 tysięcy kilometrów. Dużo mi bierze i czy to przez to że wpierdalam? Nie wiem czemu zawory nadal słysze mimo że dolałem olej

---------- Post dopisany 11-10-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 08-10-2013 at 21:24 ----------

Posypało czymś takim na auto skanie:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 906 018 K

Component: 1.8L R4 5VT 0005

Coding: 05001

Shop #: WSC 00000

9 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 35-00 - -

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

P0140 - 35-00 - -

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

18014 - Rough Road/Engine Torque Signal from ABS: Electrical Malfunction

P1606 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ganjaq czyli wężyk od dv-ki do kolektora a ten cobył na tym miejscu to wpiąć do n249?

jakbyś mógł to opisz to szczegółowo z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, z n249 wychodził wężyk do kolektora a teraz musisz go podpiąć w miejsce gdzie wchodził ten od dv tworząc tak jakby obwód zamknięty na zaworze n249. To jest tylko zabieg kosmetyczny żeby węże nie wisiały i żeby n się czymś nie zabrudził. Wspawałem strumienicę zamiast środkowego i efekt całkiem fajny. Uszy dołożyły parę koni :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzebuje ale każda opowieść musi mieć zakończenie. Na dzisiejszy dzień nie mam żadnego błędu oprócz ostatnich misfire za które obwiniam stary filtr gazu (jutro wymieniam) wszystko ogarnąłem, wrzuciłem nową drugą sonde i czeka mnie jeszcze wyjęcie turba bo ukręciłem jedną śrubę przy próbie włożenia uszczelki między kolektor a turbawkę i jeżdże z nieszczelnością w tym miejscu. Doszedł mi filtr pippera od kolegi z forum i teraz ogólnie to wszystko wygląda tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...