Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z niskimi obrotami.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

to mój pierwszy temat więc proszę moderatorów o wyrozumiałość.

Przeczytałem kilka wątków dotyczących problemów z obrotami ale niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.

Problem wygląda tak, po rozgrzaniu silnika, na jałowych obrotach samochód wibruje od silnika. Jest to bardzo odczuwalne, po dodaniu gazu wprowadzając silnik powyżej 1100 obrotów ustaje lecz kiedy spadają obroty silnik zaczyna skakać przez jakieś 2-3 sekundy na obrotach. W czasie jazdy jadąc na pierwszym biegu bez gazu silnikiem dosyć szarpie. W czasie jazdy schodząc poniżej 2000 obrotów na jakieś 1500 i po dodaniu gazu silnikiem zaczyna telepać i po chwili zbiera się normalnie. Zjawisko to nie pokazuje sie gdy trzymam samochód powyżej 2000 w czasie jazdy.

Aktualnie jestem po wymianie rozrządu, filtrów i olejów.

Co może być przyczyną, proszę o pomoc.

pozdrawiam

Opublikowano

Hm poduszki sprawdź. Tej pod skrzynia jak nie wyjmiesz to nie zobaczysz nic. Wyglądała dobrze a była dwoma oddzielnym elementami. Zdejmij wtyczkę z przeplywomierza i zobacz czy cos się zmieniło. Ewentualnie EGR zaślep. Może już się nie domyka. ITP ITD.

Wysłane z mojego C1605 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

KRIS wielkie dzięki za pomoc, po odłączeniu wtyczki od przepływomierza, skoki na obrotach silnika ustały.

Teraz taka kwestia czy wymiana przepływomierza na nowy zlikwiduje moją usterkę czy mam szukać innej przyczyny??

A i jeszcze czy mogę na popsutym jeździć?? bo muszę dojechać w jedno miejsce.

pozdrawiam

Opublikowano

Możesz jeździć ile wiezie bo auto w razie czego przejdzie w tryb awaryjny i po problemie ale mocy będzie mało jak by turbo stanęło. Ja miałem tak ze logi w miarę ok a palila 13 po mieście. Po wymianie na nową max 9.I pamiętaj tylko Bosch. Testowałem wszystkie zamienniki i lipa straszna. Te z alledrogo potrafią być czyszczonymi starociami. A ogólnie te czyszczenia to o kant tyłka bo on się chyba z wiekiem utleniania i mu parametry lecą jak chcą. Awarie na kompie pokaże dopiero jak się spali lub urwą się kable.

Wysłane z mojego C1605 za pomocą Tapatalk 4

---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:31 ----------

Gdybyś jednak czyścił to pamiętaj ze ma dobrze wyschnąć bo tam jest spirala która się mocno nagrzewa i wody nie znosi. Widziałem takich co na myjniach załatwił przeplywki.

Wysłane z mojego C1605 za pomocą Tapatalk 4

---------- Post dopisany at 19:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:35 ----------

Dobrze by było nie wydawać kasy tylko najpierw od kogoś przełożyć na próbę bo może być kilka innych rzeczy jeszcze. Moja leży w garażu ale masz daleko.

Wysłane z mojego C1605 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

Mam znajomego który ma passata z takim samym silnikiem, zrobię małą przekładkę i zobaczymy co wyjdzie. W razie czego napisze jeszcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...