Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie podczas przyśpieszania


marcin9962

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś czasu zauważyłem że podczas przyśpieszania szarpie silnikiem nie przyśpiesza płynnie... Nawet jak jadę i trzymam nogę w jednej pozycji na gazie to i tak odczuwam szarpanie ale podczas przyśpieszania najbardziej... Wszystkie filtry są świeże... Co to może być ? Czy ktoś miał taki przypadek może wcześniej ? Silnik 1.9 tdi ajm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpać może z wielu powodów.

Przepływomierz za mało powietrza daje, a może jakiś przewodzik może odma, itp, ale to gdybanie sam widzisz

podłącz i sprawdź może są jakieś błędy

Odpala ci normalnie bez dławienia kopcenia itp ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie to samo w moim AJM sprawdz Vagiem blok 23 jakie masz wartości jeżeli dochodzą do 127 to raczej pompki można jeszcze wyczyścić i podoginać wtyczki przy nich. Ja musiałem zaminić wszystkie i auto śmiga jak ta lala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdź, czy dobrze Ci działa klapa gasząca przy zaworze egr. Ja miałem podobną sytuację i okazało się się że wadliwie działa ( sterowanie ) i podczas przyspieszania przymykała się. Po wyciągnięciu wężyka z podciśnieniem od klapy szarpanie ustało i auto jeździ normalnie. Niemniej przy gaszeniu czuć bujnięcie silnikiem.

Sprawdź czy u Ciebie nie będzie szarpało po wyciągnięciu i zaślepieniu tego wężyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i dziękuję za odp więc tak jak narazie sprawdziłem auta vagiem i mam jeden błąd otóż to taki

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

sprawdziłem przy okazji blok 23 i wartości są takie 27,0 12,0 13,0 25,0 nie wiem co to oznacza... Untitled.jpg auto zapala normalnie bez kopcenia ale przy gaszeniu autem strasznie buja... oto filmik jak się auto zachowuję i przy okazji może ktoś wie dlaczego się zapalają kątrolki podczas gaszenia ?...

B2A13534-6582-4385-962D-553A6698B110-11391-000011D4B12F02E7_zps52de847e.mp4 Video by marcin9962 | Photobucket

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR jest czysciutki i zasłonięty... chyba że szarpanie jest przez zasłonięty EGR ? PRTSC pompek został zrobiony na postoju więc nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ?

---------- Post dopisany 18-08-2013 at 14:07 ---------- Poprzedni post napisany 04-08-2013 at 07:43 ----------

a powiedzcie mi może może jest walnięty przewodzik od zbiorniczka podciśnienia ?... jak go wymienić bo tam nie ma jak do niego dojść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...