kartom36
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kartom36
Osiągnięcia kartom36
0
Reputacja
-
Wyczyść EGR jeżeli tego nie robiłeś na pewno masz tam syf to mu wyjdzie tylko na dobre, a pompki w 23 grypie są OK:doh:
-
Albo nie możemy się dogadać
-
Miałem dokładnie to samo w moim AJM sprawdz Vagiem blok 23 jakie masz wartości jeżeli dochodzą do 127 to raczej pompki można jeszcze wyczyścić i podoginać wtyczki przy nich. Ja musiałem zaminić wszystkie i auto śmiga jak ta lala.
-
A jak mu depniesz na 3 biegu np. do 3500-4000 tys obr to wchodzi w tryb awaryjny?
-
Witam Koledzy mam prośbę powiedzcie mi gdzie znajde sterownik lub jakiś przekaźnik który włącza sprężarkę klimy, ponieważ nie mam prądu w przewodzie do sprężarki a czujniki już powymieniałem i klima oczywiście też nabita. A4 B5 lift 1.9. 115KM ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:28 ---------- na vagu pokazało mi dzisiaj coś takiego: ''Brak błędów albo kody błędów nie wspierane przez sterownik albo błąd w komunikacji ze sterownikiem'' dokładnie takie coś mi wyświetliło POMOCY
-
Tak jak piszesz POWINIEN ale nie musi ja u siebie zakładałem dwa tygodnie temu takie jak powinny być z literą "T" one są montowane też w 1.4TDI nie miałem problemów z odpaleniem. 045130073T
-
Pompki załóż z takim samym symbolem a nie jakieś inne.
-
można tylko podoginać blaszki we wtyczkach przy pompkach nie ma tam żadnej listwy ON leci w głowicy. Na vagu w bloku 23 pokazuje jak działają pompki jeżeli dochodzi do 127 bipów to raczej do wymiany przynajmniej ja tak miałem teraz mam w 23 bloku od 10 do 35.
-
Obawiam się że uszczelka pod głowicą ale to ten najgorszy scenariusz
-
A któraś z pompek jest sterująca czy są wszystkie takie same? ---------- Post dopisany 06-07-2013 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 23:51 ---------- Witam. Po wyczyszczeniu całej instalacji silnika pojawiał mi się tylko błąd 3 pompowtrysku więc go wymieniłem i błąd znikną jednak pojawił się błąd 4-tego więc postanowiłem wymienić kolejne trzy i PROBLEM z szarpaniem i przerywaniem silnika znikną auto ogólnie lepiej jedzie i zero błędów, silnik mam AJM 1.9TDI. pompki 045.130.073T. Montowane były w Audi 115/116KM i vw, skoda 1.4 TDI 75KM. Pozdrawiam.
-
Koledzy mam też AJM i załatwiłem sobie taki plastik to jest taki prostokąd z łapkami na kostki, zakłada się go na te dwie blachy zaraz za lampą tak jakbyśmy chcieli je złączyć a z góry nakładamy ten duży plastik.
-
błąd jest napewno 17655 błąd trzeciego a potem wywala kolejne dwa wtryski
-
Przepływke, pompkę paliwa, instalacja silnika, filtr paliwa, kostki przy pompkach, podciśnienia, termostat, czyszczone turbo, mogłem coś pominąć, bo już nie pamiętam ale to wszystko sprawdzone . Tryb awaryjny włącza się tylko przy równej jezdzie przy przyspieszaniu jest ok.
-
U mnie po podłączeniu vaga pokazuje błąd jednego a potem trzech pompek mechanik je sprawdzał i okazało się że są dobre a błąd wyskakuje sprawdze tą listwe może to faktycznie to oby bo już nie mam co sprawdzać
-
Gdzie jest ta listwa ja mam pompowtryski silnik AJM.