Skocz do zawartości

kartom36

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kartom36

Osiągnięcia kartom36

0

Reputacja

  1. Wyczyść EGR jeżeli tego nie robiłeś na pewno masz tam syf to mu wyjdzie tylko na dobre, a pompki w 23 grypie są OK:doh:
  2. Albo nie możemy się dogadać
  3. Miałem dokładnie to samo w moim AJM sprawdz Vagiem blok 23 jakie masz wartości jeżeli dochodzą do 127 to raczej pompki można jeszcze wyczyścić i podoginać wtyczki przy nich. Ja musiałem zaminić wszystkie i auto śmiga jak ta lala.
  4. A jak mu depniesz na 3 biegu np. do 3500-4000 tys obr to wchodzi w tryb awaryjny?
  5. kartom36

    Sterownik klimy

    Witam Koledzy mam prośbę powiedzcie mi gdzie znajde sterownik lub jakiś przekaźnik który włącza sprężarkę klimy, ponieważ nie mam prądu w przewodzie do sprężarki a czujniki już powymieniałem i klima oczywiście też nabita. A4 B5 lift 1.9. 115KM ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:28 ---------- na vagu pokazało mi dzisiaj coś takiego: ''Brak błędów albo kody błędów nie wspierane przez sterownik albo błąd w komunikacji ze sterownikiem'' dokładnie takie coś mi wyświetliło POMOCY
  6. Tak jak piszesz POWINIEN ale nie musi ja u siebie zakładałem dwa tygodnie temu takie jak powinny być z literą "T" one są montowane też w 1.4TDI nie miałem problemów z odpaleniem. 045130073T
  7. Pompki załóż z takim samym symbolem a nie jakieś inne.
  8. można tylko podoginać blaszki we wtyczkach przy pompkach nie ma tam żadnej listwy ON leci w głowicy. Na vagu w bloku 23 pokazuje jak działają pompki jeżeli dochodzi do 127 bipów to raczej do wymiany przynajmniej ja tak miałem teraz mam w 23 bloku od 10 do 35.
  9. Obawiam się że uszczelka pod głowicą ale to ten najgorszy scenariusz
  10. A któraś z pompek jest sterująca czy są wszystkie takie same? ---------- Post dopisany 06-07-2013 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 23:51 ---------- Witam. Po wyczyszczeniu całej instalacji silnika pojawiał mi się tylko błąd 3 pompowtrysku więc go wymieniłem i błąd znikną jednak pojawił się błąd 4-tego więc postanowiłem wymienić kolejne trzy i PROBLEM z szarpaniem i przerywaniem silnika znikną auto ogólnie lepiej jedzie i zero błędów, silnik mam AJM 1.9TDI. pompki 045.130.073T. Montowane były w Audi 115/116KM i vw, skoda 1.4 TDI 75KM. Pozdrawiam.
  11. Koledzy mam też AJM i załatwiłem sobie taki plastik to jest taki prostokąd z łapkami na kostki, zakłada się go na te dwie blachy zaraz za lampą tak jakbyśmy chcieli je złączyć a z góry nakładamy ten duży plastik.
  12. błąd jest napewno 17655 błąd trzeciego a potem wywala kolejne dwa wtryski
  13. Przepływke, pompkę paliwa, instalacja silnika, filtr paliwa, kostki przy pompkach, podciśnienia, termostat, czyszczone turbo, mogłem coś pominąć, bo już nie pamiętam ale to wszystko sprawdzone . Tryb awaryjny włącza się tylko przy równej jezdzie przy przyspieszaniu jest ok.
  14. U mnie po podłączeniu vaga pokazuje błąd jednego a potem trzech pompek mechanik je sprawdzał i okazało się że są dobre a błąd wyskakuje sprawdze tą listwe może to faktycznie to oby bo już nie mam co sprawdzać
  15. Gdzie jest ta listwa ja mam pompowtryski silnik AJM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...