Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] SZARPIE ZAPALA SIE ABS i ESP


kartom36

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moim 1.9 115KM . po osiągnieciu temp.około 60stopni przechodzi w tryb awaryjny zapala się abs i esp i po chwili wykrzyknik na fisie i auto zaczyna szarpać przy przyspieszaniu wtedy też delikatnie traci moc dzieje się tak przy obrotach około 1800-2200. Sprawdziłem już turbo , podciśnienia, wymieniłem filtr paliwa, sprawdzona przepływka. najlepsze jest to ze na diagnozie komputerowej wyskakuje błąd pompowtrysków np.2 lub 2 i 3 a nawet wszystkie.Więc pojechałem do gościa który zajmuje się tylko wtryskami i ma do tego sprzęt okazało się że pompki są OK ale wyskakuje ich błąd. Teraz pytanie czy może to być wina elektroniki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, po przejechaniu kilometra, włącza się kontrolka ABS, ESP, wykrzyknik, traci moc i szarpie. Po zgaszeniu i odpaleniu wskazuje, że jest ok, przejadę kilka kilometrów i jest to samo. Chodzi o tą listwę wtryskową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, po przejechaniu kilometra, włącza się kontrolka ABS, ESP, wykrzyknik, traci moc i szarpie. Po zgaszeniu i odpaleniu wskazuje, że jest ok, przejadę kilka kilometrów i jest to samo. Chodzi o tą listwę wtryskową?

u mnie właśnie tak było :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie jest ta listwa ja mam pompowtryski silnik AJM.

zdejmij pokrywę zaworów i wszystko masz przed sobą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po podłączeniu vaga pokazuje błąd jednego a potem trzech pompek mechanik je sprawdzał i okazało się że są dobre a błąd wyskakuje sprawdze tą listwe może to faktycznie to oby bo już nie mam co sprawdzać:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzcie jeszcze przepływke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływke, pompkę paliwa, instalacja silnika, filtr paliwa, kostki przy pompkach, podciśnienia, termostat, czyszczone turbo, mogłem coś pominąć, bo już nie pamiętam ale to wszystko sprawdzone . Tryb awaryjny włącza się tylko przy równej jezdzie przy przyspieszaniu jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływke, pompkę paliwa, instalacja silnika, filtr paliwa, kostki przy pompkach, podciśnienia, termostat, czyszczone turbo, mogłem coś pominąć, bo już nie pamiętam ale to wszystko sprawdzone . Tryb awaryjny włącza się tylko przy równej jezdzie przy przyspieszaniu jest ok.

jakieś błędy VAG wywala ? Kiedyś miałem też tak, że właśnie delikatnie szarpało przy równej jeździe i delikatnym przyspieszaniu, okazało się, że przegub zewn był do wymiany :whistling: No, ale wtedy nie wywala trybu awaryjnego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd jest napewno 17655 błąd trzeciego a potem wywala kolejne dwa wtryski

może podmień pompki miejscami :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A któraś z pompek jest sterująca czy są wszystkie takie same?

---------- Post dopisany 06-07-2013 at 23:50 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 23:51 ----------

Witam. Po wyczyszczeniu całej instalacji silnika pojawiał mi się tylko błąd 3 pompowtrysku więc go wymieniłem i błąd znikną jednak pojawił się błąd 4-tego więc postanowiłem wymienić kolejne trzy i PROBLEM z szarpaniem i przerywaniem silnika znikną auto ogólnie lepiej jedzie i zero błędów, silnik mam AJM 1.9TDI. pompki 045.130.073T. Montowane były w Audi 115/116KM i vw, skoda 1.4 TDI 75KM. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czyściłeś najpierw listwę czy odrazu wymieniłes wtryski i listwę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można tylko podoginać blaszki we wtyczkach przy pompkach nie ma tam żadnej listwy ON leci w głowicy. Na vagu w bloku 23 pokazuje jak działają pompki jeżeli dochodzi do 127 bipów to raczej do wymiany przynajmniej ja tak miałem teraz mam w 23 bloku od 10 do 35.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego, zgadzam się z pierwszą wypowiedzią kolegi "stanley" Co prawda opisane obiawy miałem w AXR ale to tez pompowtryski, szarpanie i drganie a późniejszym czasie zapalenie kontrolki ESP i wogóle nie szło jechać, odpal auto i sprawdź jak się silnik zachowuje na gołe oko czy nim narywa? Ja byłem u mechanika i po doginał mi blaszki ale jak nie ustanie narywanie to listwa do wymiany, jak podpiął mi pod komputer wyszło: Błąd obwodu pierwszego cylindra (o ile dobrze pamietam) Listwa w ASO do mnie 274zł więc tragedii nie ma.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...