TheRom4an1989 0 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Witam, mam pytanie gdy przyśpieszam autkiem przy 1,7-2,5 obr na każdym biegu słyszę szum jak by coś tarło metal o metal, a na zewnątrz słychać jak by odrzutowiec leciał jest to przykre bo od kiedy słyszę ten dźwięk autko straciło na mocy i od czasu do czasu zakopci to na szaro to czarno. Jakiś czas temu miałem przewód z turbodoładowania wymieniany bo kopcił jak huta i po 2 tygodniach od tej wymiany zacząłem słyszeć ten przykry dźwięk. Wie ktoś co to może być i gdzie szukać ?? logów nie robiłem bo dopiero w sobotę jadę do znajomego podłączyć go pod Vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzial 0 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Ja bym sie przyjrzal rurom od turbo i zaczynajac od tej co byla wymieniana. A efekt "Odrzutowca" mialem jak mi pekla i spadla opaska zaciskowac z pierwszej rury (Tej S) od turbo i odczepila sie od tej metalowej. Oczywiscie kopcenie i ogromny spadek mocy mial tez wtedy miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheRom4an1989 0 Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 sprawdzę dokładnie i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McCoob 0 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Może turbo już tak głośno świszczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makiGS 0 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 sprawdź w szczególności rurę gumową od IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Najczęściej padają gumowe łączniki pomiędzy plastikowymi rurami które idą górą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheRom4an1989 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 witam, dzisiaj pogrzebałem trochę i wymieniłem wężyk co idzie z ruły plastikowej na samej górze z turbodoładowania (był cały przesiąknięty olejem ) oraz wymieniłem wężyk co idzie od n75 do zaworu EGR po odpaleniu silnik zaraz przestał kopcić na szaro i pojawił się czarny DYM po jeździe próbnej szum był niższy ale po 20 min problem znowu się pojawił. Trza szukać dalej a logów nie podam gdyż był problem z połączeniem do Vag ---------- Post dopisany 18-08-2013 at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany 02-08-2013 at 21:17 ---------- dziś wymieniłem wszystkie szlaufiki ciśnieniowe oraz podjechałem na kanał zdjąłem osłonę pod autem. Znalazłem kolanko co idzie od IC była tam dziura o długości 3 cm od razu wykręciłem i zamieniłem, efekt?? całkiem inne auto. Brak szumu i teraz czuć 110 KM dzięki makiGS za podpowiedz gdzie szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makiGS 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 dziś wymieniłem wszystkie szlaufiki ciśnieniowe oraz podjechałem na kanał zdjąłem osłonę pod autem. Znalazłem kolanko co idzie od IC była tam dziura o długości 3 cm od razu wykręciłem i zamieniłem, efekt?? całkiem inne auto. Brak szumu i teraz czuć 110 KM dzięki makiGS za podpowiedz gdzie szukać dobrze, że udało się znaleźć przyczynę teraz ogień na tłoki i do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się