Skocz do zawartości

TheRom4an1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TheRom4an1989

Osiągnięcia TheRom4an1989

0

Reputacja

  1. nie jest zaolejony, czy nie założyłem odwrotnie teraz sam się zaczynam nad tym zastanawiać, lecz składałem i rozkładałem wg zdjęć więc wydaję mi się że jest w porządku. zastanawiam się jeszcze czy gruszka nie jest uszkodzona gdyż raz ciągnie do góry mocniej raz słabiej pomimo że podciśnienie się nie zmienia. co do łopatek chodzą tak delikatnie że nie używam nawet siły by je przesuwać.
  2. to logi wszystkich grup po wymianie zaworków. 000 - S - Log (0 - 000) 001 - S - Log (0 - 001) 003 - S - Log (0 - 003) 004 - S - Log (0 - 004) 010 - S - Log (0 - 010) 011 - S - Log (0 - 011) BS: 000 - BS - Log (0 - 000) 003 - BS - Log (0 - 003) 011 - BS - Log (0 - 011) Dynamiczne: 000 - D - Log (0 - 000) 001 - D - Log (0 - 001) przy robieniu pozostałych grup zaczął wpadać w tryb awaryjny.... 003 - D - Log (0 - 003) 008 - D - Log (0 - 008) 010 - D - Log (0 - 010) 011 - D - Log (0 - 011)
  3. dolot znaczy chodzi Ci o wężyk od N18 do EGR?
  4. Witam mam problem z moją suczką gdyż brak jej mocy jest to 110 konna bestia która po naciśnięciu gazu idzie jak staruszka. Autko jest po zmianie oleju oraz filtrów, wszystkie wężyki z podciśnienia wymienione, turbo po czyszczeniu (robiłem to sam wszystko było na błysk, kierowniczki chodziły leciutko ). Wydaję mi się że problemem może być sztanga która jest źle ustawiona gdyż teraz po korektach auto idzie mocniej bądź wolniej zależy jak przykręcę śrubkę (staram się wyregulować jak do najlepszych efektów ) oto wysztkie logi jakie zrobiłem są to statyczne oraz BS Dynamiczne zrobię dopiero jutro bądź może dzisiaj wieczorem. 000 S - Log (0 - 000) 001 S - Log (0 - 001) 002 S - Log (0 - 002) 003 S - Log (0 - 003) 008 S - Log (0 - 008) 010 S - Log (0 - 010) 011 S - Log (0 - 011) 003 BS - Log (0 - 003) 004 BS - Log (0 - 004) 011BS - Log (0 - 011) jak coś pominąłem to dorobię z góry dziękuje
  5. log bez wężyka w gruszce ( auto szło tak samo jak z wężykiem , nie wiem czy to dobrze ?) log 011d: Log (0 - 011)
  6. Są to moje pierwsze logi więc jeżeli będzie trza powtórzyć podajcie które: Statyczne: log 000: Log (0 - 000) log 001: Log (0 - 001) log 003: Log (0 - 003) log 004: Log (0 - 004) log 007: Log (0 - 007) log 013: Log (0 - 013) Logi BS: log 000: Log (0 - 000) log 003: Log (0 - 003) log 004: Log (0 - 004) log 011: Log (0 - 011) Logi Dynamiczne: log 000: Log (0 - 000) log 001: Log (0 - 001) log 003: Log (0 - 003) log 004: Log (0 - 004) log 008: Log (0 - 008) log 010: Log (0 - 010) log 011: Log (0 - 011) we wszystkich logach dynamicznych wskoczył notlauf, dodam że turbina była czyszczona 2 tydnie temu...
  7. wyczyszczona....chodzi jak z bajki problem po zamontowaniu był ino jeden auto przymulało jak by zmienna geometria była źle złożona bądź nie otwierała się tak jak potrzeba co nie dawało max doładowania ( złożyłem tak jak rozłożyłem, na każdym etapie robiłem zdjęcia i tak samo złożyłem ) okazało się że sztanga nie domaga i tu był gdzieś błąd w moim złożeniu może źle ustawiłem mocowanie gruchy co spowodowało taki zamul...sztanga wyregulowana ręcznie bez vaga (Jeszcze dziś sprawdzę wartość by mieć pewność ze jest dobrze ustawiona ) auto ciągnie jak szalone w sumie się nie spodziewałem że wyczyszczenie turbo może mieć aż taki efekt wszystko zrobiłem samemu z małą pomocą przy odklejeniu części gorącej ( 2 ręce więcej się przydały przy pukaniu młoteczkiem ) dzięki za odpowiedzi i temat ze schematem jak wszystko zrobić punkt po punkcie tutaj już trochę smoły zgarnąłem więc nie widać całości zniszczeń spalinowych xP tu to samo co wyżej reszty nie rozkładałem bo to bez sensu by było jak by ktoś miał jakieś pytania odnośnie czyszczenia teraz będę w stanie odpowiedzieć
  8. podziękował za temat, aaż wstyd ze nie poszukałem
  9. Witam, mam zamiar jutro zabrać się za czyszczenie turbiny. Objawy : tryb awaryjny powyżej 3000 obr oraz sztanga na teście w Vagu zacina się a zakres ruchu 2-4 mm (próbowałem ręcznie rozruszać ale nic to nie dało mimo ze uzyskałem pełny zakres ruchu) więc zapieczone będzie ( autko kupiłem od dziadka z Niemiec ). Dodatkowo przy zakresie 1800/2200 obr słyszę metaliczny od głosik jak by wierniczek szurał bądź łożysko było wyjechane już na maks, turbina bierze śladowe ilości oleju. Chciałem prosić rady: - Jak odkleić zapieczoną turbinę na 2 części bez uszkodzenia. - Czego nie robić a co zrobić by wszystko poszło sprawnie bez problemów. - Wykręcić Turbo z kolektorem czy samą turbinę. ps. porobię zdjęcia i później zdam relację .
  10. witam, dzisiaj pogrzebałem trochę i wymieniłem wężyk co idzie z ruły plastikowej na samej górze z turbodoładowania (był cały przesiąknięty olejem ) oraz wymieniłem wężyk co idzie od n75 do zaworu EGR po odpaleniu silnik zaraz przestał kopcić na szaro i pojawił się czarny DYM po jeździe próbnej szum był niższy ale po 20 min problem znowu się pojawił. Trza szukać dalej a logów nie podam gdyż był problem z połączeniem do Vag ---------- Post dopisany 18-08-2013 at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany 02-08-2013 at 21:17 ---------- dziś wymieniłem wszystkie szlaufiki ciśnieniowe oraz podjechałem na kanał zdjąłem osłonę pod autem. Znalazłem kolanko co idzie od IC była tam dziura o długości 3 cm od razu wykręciłem i zamieniłem, efekt?? całkiem inne auto. Brak szumu i teraz czuć 110 KM dzięki makiGS za podpowiedz gdzie szukać
  11. Witam, mam pytanie gdy przyśpieszam autkiem przy 1,7-2,5 obr na każdym biegu słyszę szum jak by coś tarło metal o metal, a na zewnątrz słychać jak by odrzutowiec leciał jest to przykre bo od kiedy słyszę ten dźwięk autko straciło na mocy i od czasu do czasu zakopci to na szaro to czarno. Jakiś czas temu miałem przewód z turbodoładowania wymieniany bo kopcił jak huta i po 2 tygodniach od tej wymiany zacząłem słyszeć ten przykry dźwięk. Wie ktoś co to może być i gdzie szukać ?? logów nie robiłem bo dopiero w sobotę jadę do znajomego podłączyć go pod Vaga
  12. miałem podobny problem że autko wchodziło w tryb awaryjny przy ok 3000 obr znajomy mechanik powiedział że to mogą być przypieczone łopatki i że poprzedni właściciel jeździł jak emeryt xD cytuje" Daj mu w d*pę to mu pomoże" i tak kilka naście razy dałem do dechy na pierwszych 3 biegach i jaki efekt?? brak trybu awaryjnego nie wiem czy jego porada podziałała ale pomogło
  13. Witam Mam na imię Grzesiek. Posiadam cudowne Audi A4 Avant B5 AFN 110KM Mam problem tego typu że muli mi przy przyspieszaniu przy 3000 obr ( tryb awaryjny ) Drugim problemem jest nie możność podłączenia się pod VAG do silnika nie ma łączności Jak ktoś coś wie chętnie poczytam bless
×
×
  • Dodaj nową pozycję...