Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpie, klekocze, dlawi , spadek mocy na rozgrzanym . regulator faz rozrzadu?


nicematii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegos czasu auto coraz glosniej mi chodzilo, klekotalo ale jezdzilem tak z rok czasu i to klekotanie sie poglebialo stopniowo, najbardziej klekocze na rozgrzanym silniku, niedawno zauwazylem podczas jazdy ze w zakresie okolo 2000 obr na chwile sie zadlawi, szarpnie ale jezdzilem dalej, potem sie to poglebialo dzis juz szarpie, dlawi, niema mocy, pierdzi z wydechu, wolno sie wkreca na obroty (objawy jakby palil na 3 gary) Ale niedzieje mi sie tak caly czas , np, rano jade do pracy 20km i wszystko wydaje sie ok , czasami tylko sie przydlawi, jak wracam do domu z pracy a auto caly dzien stoi na sloncu to juz objawy jak opisalem, w niedziele cale popoludnie jezdzilem i wszyatko bylo ok, wiec dzieje sie tak chyba wybiorczo niewiem od czego to zalezy, bylem u mechanika mowi ze na 99% regulator zmiennych faz rozrzadu. olej i filtr wymienilem miesiac temu, to dlawienie i szarpanie moze miec zwiazek z tym ze w mniej wiecej w tym okresie kiedy zaczelo sie to objawiac wyjezdzilem prawie caly bak do zera? Jutro auto idzie na wymiane tego regulatra, filtra paliwa, swiec i kabli. Czy to mozliwe to co obstawia mechanik? moge miec zapchane pompe paliwa? a moze zapchane wtryskiwacze? Co jeszcze zaleci mechanikowi do wymiany/ diagnozy? Auto to A4 1.8 125km rocznik 2000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw to VAG :) W AUDI na oko nic nie wymieniaj bo to głupota można wymienić wszystko a VAG pokaże jakąś błahostkę wymienisz i przejdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak auto podlaczone pod VAG, zadnych istotnych bledow, przyczyna szarpania byly mocno zuzyte kable zaplonowe, auto jest tez po wymianie swiec, pompy oleju, czyszczeniu miski olejowej (pompa i miska byly bardzo mocno zasyfione nagarem), nowy filtr paliwa,swierzy olej juz ciszej ale nadal klekot nie jest wyeliminowany do konca, co teraz? Wymienic popychacze? a moze napinacz lancucha rozrzadu? Jak to teraz zdiagnozowac zeby nie pchac sie w niepotrzebne koszta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...