Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Konieczne kodowanie?


wpz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.W moim Audi A4 zaraz po pierwszym przyspieszeniu zapalał się ABS i ESP, na VAGu wybiło błąd -uszkodzony czujnik ciśnienia hamowania .Wymieniłem czujnik dalej to samo.Gość z od czujnika twierdzi jak nie czujnik to sterownik ,przysłał sterownik razem z pompą założyłem,odpowietrzyłem i te same obiawy.Do 2000 obr. jest ok. mocniej przycisnę zaświecają się kontrolki ABS i ESP. I tu moje pytanie czy tą pompę ze sterownikiem trzeba jakoś kodować ,dodam że numery na pompie są takie same jak na starej .Proszę o szybką pomoc kolegów ogarniętych w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba sprawdzic to kodowanie ewentualnie wprowadzic poprawne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje kolego .Powiedz jeszcze co może być przyczyną gdyby poprawne kody nie pomogły.I jeszcze małe pytanie jakim VAG-iem,czy raczej jakim programem na przyszłość mogę osobiście kodować te i inne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebny jest porzadny VAG najlepiej VCDS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Jestem po wizycie u elektryka,kody na tym zamontowanym sterowniku są błędne ,lecz nowych nie można wpisać nawet po logowaniu do niego.Gość jest ogarnięty w temacie więc chyba wie co robić.W moim A4 pompa ESP jest pod pompą ABS(podobno nie we wszystkich).Silnik ESP po podpięciu z akumulatora działa,natomiast na wtyczce która ma go zasilać nie ma napięcia po dopaleniu auta.Dodam jeszcze że w czasie jazdy z podpiętym VAGiem traci on łączność ze sterownikiem od prędkości ok.20km/h.Wróciłem do domu z rozłączoną wtyczką silnika ESP(miałem chociaż abs)i już sam nie wiem co robić.Za każdą cenną wskazówkę będę bardzo wdzięczny.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedź jeszcze do innego elektryka niech zakoduje a to, że vag rozłącza się pow.20 to normalna rzecz gość jeżeli w temacie powinien o tym wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego.Z jego zachowania wynika że wie co robi ale poszukam innego.Ale czy normalne jest że wtyczka zasilająca pompę ESP nie ma napięcia po odpaleniu samochodu(kable czerwony z czarnym i czerwony z białym żadnej masy).Może zna ktoś poprawny login do wprowadzenia kodów.Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...