michail55 4 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 witam was. co sadzicie o zaslepieniu zaworu egr w 2.0 tdi. czy warto to robic? leje juz troche wiec mam dylemat prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zaślep, pojeździj i sam zdecydujesz , czy jest lepiej. Na pewno wywali błąd, chyba że wyłączysz go programowo:whistling: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 tak ale czytalem na innych forach ze w 2.0 tdi nie mozna bo podobno obciaza sie bardzo turbo czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zaślepiony EGR powoduje faktycznie większe obciążenie turbo, ale tylko przy małym obciążeniu silnika kiedy i tak ma nie wiele do roboty, to musi więcej świeżego powietrza napompować do kolektora ssącego zamiast spalin. Przy dużym obciążeniu silnika EGR i tak jest zamknięty, czyli tak jakby był zaślepiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 a mozna dorobic zaslepke egr z klapa gaszaca zeby nie rozwalic dwuamasa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Zaślepkę EGRa wkładasz na dojściu do niego spalin z chłodnicy spalin, nie ma to żadnego wpływu na pracę klapy gaszącej, co więcej nie ma wpływu na pracę samego EGRa, po za tym że nie ma on czego regulować Dopiero wyłączenie w programie sterującym silnika powoduje że jest on cały czas zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 nie zrozumielsmy sie. chodzi o wstawienie rury zamiast egr i wylaczenie progamowo (czyt. CHIP) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 A po co wstawiać rurę , jak wystarczy go zaślepić, ewenualnie wyłączyć ? Przecierz tylko narobisz sobie roboty, kosztów i problemów, a nic nie zyskasz P.S. Zyskasz, jak sprzedasz wywalony całkiem EGR:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 hehe a to swoja droga pomysle i przeanalizuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się