Adriano007 1 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Ponownie witam szanownych klubowiczów. Oczywiście w mojej A4 nie mam juz katalizatora- rozsypał sie. Mechanik wyciął dziurę w katalizatorze, wysypał środek i zaspawał. Od tego czasu słychac taki dziwny metalowo- polonezowaty odgłos. Jak poczytałem na forum niektórzy polecają uniwersalny katalizator. Moje pytanie następujące jest - gdzie moge takowy dostac i za ile? Jeśli ktoś z Was ma link np na aukcje allegro to bardzo prosze o wstawke. Szacun i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Miałem podobny problem, tylko że zamiast kata miałem wspawaną zwykłą rurę. Żeby uciszyć troche ten metaliczny dźwięk tłumikarz wspawał mi jakiś tłumik przelotowy i nie dość, że auto lepiej zbiera się z dolnych obrotów to jest dużo ciszej. Podobno nie opłaca się zakładać żadnych uniwersalnych katalizatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 kolego wybij sobie z glowy uniwersalny kat. zrobisz 20tys i kat zapchany. Wiec lepiej zainwestuj w ori. wiem ze do TDI 110 kosztuje 740zl lub tez wspawaj rurke;) ja w kacie mam zupelna pustke;) a do dzwieku idzie sie przezywczaic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Dzięki panowie za radę. Kolego topor z tym uniwersalnym katalizatorem pewno jest tak jak mówisz. Troche jazdy i ,,zdechnie". Nic odpuszczam go, niestety na nowy żal mi kasy. Widze teraz dla siebie dwa rozwiązania tj. albo rułka 2,5" albo właśnie tłumnik w obudowie katalizatora. Na allegro coś takiego znalazłem i tak to wyglądało: http://moto.allegro.pl/item416844290_tlumik_awg_zamiast_strumienicy_ob_katalizator.html Kolego tomaszust czy może masz zamontowane w swojej A4 coś podobnego? Daj znac co i jak. Pozdro Panowie i dzięki za radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 wspawaj rurke w kat:) i bedzie moód malina;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Kolego tomaszust czy może masz zamontowane w swojej A4 coś podobnego? Daj znac co i jak. Pozdro Panowie i dzięki za radę Właśnie coś podobnego mam. Koszt niewielki, a efekt bardzo dobry. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxvibe 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Panowie ale co z Sondą Lambda która w moim aucie wykrywa w postaci kontrolki usterki "C.Engine" na UGcom wychodzi że niewłaściwa praca katalizatora. Mechanik powiedział że jeśli sie ta kontolka zaświci nie powinno być osłabienie pracy silnika a mi sie inaczej wydaje ;-/ Jak oszukać tą chyba 2 sonde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Kolego tomaszust więc ja też zamówie cos takiego i każe mechanikowi to wspawac u mnie. Mam nadzieje że bedzie ok pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Panowie ale co z Sondą Lambda która w moim aucie wykrywa w postaci kontrolki usterki "C.Engine" na UGcom wychodzi że niewłaściwa praca katalizatora. Mechanik powiedział że jeśli sie ta kontolka zaświci nie powinno być osłabienie pracy silnika a mi sie inaczej wydaje ;-/ Jak oszukać tą chyba 2 sonde? Podobno wspawanie mocowania drugiej sonty tak aby nie była bezpośrednio w strumieniu spalin pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Kolego tomaszust więc ja też zamówie cos takiego i każe mechanikowi to wspawac u mnie. Mam nadzieje że bedzie ok pozdrawiam. Mam dobry katalizator od 1.8 , chcesz odkupić ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Zakupiłem właśnie na allegro tłumnik AVG w obudowie katalizatora. 3 listopada jestem umówiony u mechanika więc będe ją montował. Mam nadzieje że będzie ok. Tak wogóle to średnica rurki dochodzącej do katalizatora w mojej A4 ma 50 mm. Mój tłumik również ma takiej średnicy wychodzące rurki. Mam nadzieje że tak właśnie ma być i wszystko będzie odpowiednio pasowało. Jak zrobie to napisze o efektach pracy i ewentualnych zmianach w glośności pracy silnika. Jak na razie chodzi dosyć głośno coś al'a polonez. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalarx 1 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 nie wiem z skąd te problemy ja wykręciłem katalizator, w imadło go, i "narzędziem Spankyego" wydłubałem środek. Oprócz tego były tam jeszcze dwie metalowe zwinięte siatki. Skręciłem i zero różnicy w głośności - silnika oczywiście bo tubrinkę troszkę głośniej słychać, ale to akurat jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Nie wiem co jest przyczyną zmiany dźwięku pracy silnika po usunięciu kata. Kiedyś czytałem o rezonansie powstającym w puszcze po katalizatorze, napewno jest to prawda. Niestety mnie irytował taki dziwny dźwięki niczym pomruk z poloneza. Chcąc temu zaradzić zakupiłem tłumik w obudowie katalizatora. Jutro odbieram samochód od mechanika mam nadzieje że teraz odgłos silnika bedzie ok. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrc.mm 0 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 witam panie kolego adriano007 i reszta kolegów . jak teraz słyszysz głośność silnika po wstawieniu tego tłumika przelotowego . jest ciszej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxvibe 0 Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Panowie tylko co z sondami? Jeśli jest wspawana rurka to wywala Cheec Engine a komunikat jest "nieprawidłowa praca katalizatora". Mam audiTT i są tam 2 sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Witam ponownie. Mechanik wspawał mi tłumik przelotowy w obudowie katalizatora i naprawde jest bardzo duża różnica. Silnik pracuje ciszej tzn nie mam już tego polonezowatego metalowego dźwieku, nic nie ,,pierdzi". Teraz jak zapalam i dodaje gazu to słysze tylko piekny szum silnika. Właśnie taki ogdłos był u nie słyszalny przed usunięciem katalizatora. Ja polecam ten tłumik. Jestem z niego zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrc.mm 0 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Ja wstawiłem w miejsce katal. tlumik rozprężeniowy i niestety jest poprawa na małych prędkościach i do obr. 2500 potem znowu słychać bardzo niski dźwięk pracy silnika ,który zagłusza radio. Może to jednak nie wydech jest winny lecz np, leżeli to możliwe zużyty kolektor wydechowy(wypalony???),że pod obciązeniem jest taki głośny!!! Przy 110 km/h dochodzi jeszcze szum wiatru w drzwiach i robi sie nie miło. a miało być tak pięknie Wiem drzwi to pośredni temat i nie ten dział ale suma wychodzi po prostu zła. jak wyciszyć ten silnik ??, dodam ze jego praca jest wzorowa , moc przyspieszenie i powiedzmy- spalanie też :gwizdanie: filtry ,olej i kontrola silnika zrobiona . Co moge jeszcze zrobić?? wyciszyć maske (klape silnika)??? a co np, z grodzią między kabiną , a komorą silnika , można tam pomyśleć o wyciszeniu?? jest tam coś wlożone sensownego??? Poradżcie coś, jak bede chciał mieć głośno to kupie se syrenke ,a AUDI powinno płynąć po drodze i tylko przy otwartym oknie wiatr we włosy powinien sie wdzierać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano007 1 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Naprawde w moim przypadku jest ogromna poprawa tzn samochód ciszej pracuje nie ma juz tego metalicznego dźwięku przy dodawaniu gazu. Jak wcześniej, słysze tylko szum silnika. Polecam taki tłumik wzamian za katalizator. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrc.mm 0 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Słyszysz bardzo niski dźwięk jadąc na 5 giegu ? 80km/h i mając 2300obr/min. Właściwie bieg nie ma znaczenia wystarczy osiągnąć te obr. i buczenie sie nasila, U mnie jakoś jadąc na takiech parametrach najbardziej dokucza mi basowy dzwięk silkika . miałem zwykłą rure, teraz mam tumik rozprężeniowy. nie czuje rużnicy jak buczało- tak dalej buczy , może troszeczke mniej ale dalej mnie to męczy. następny tumikarz twierdzi ze nie trafiłem z tumikiem to jest zabawa w kotka i myszke trzeba dobrać poprostu najleprzy ,albo spowrotem rura. katalizator powinien tez rozwiązac problem ale 100% też nie da i cena jest gigantyczna . Co tu dalej począc tak sie cieszyłem przed zakupem tej marki że wkońcu bede jeździł w ciszy ,a tu zonk!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się