Skocz do zawartości

Maxvibe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maxvibe

Osiągnięcia Maxvibe

0

Reputacja

  1. Panowie tylko co z sondami? Jeśli jest wspawana rurka to wywala Cheec Engine a komunikat jest "nieprawidłowa praca katalizatora". Mam audiTT i są tam 2 sondy
  2. Panowie ale co z Sondą Lambda która w moim aucie wykrywa w postaci kontrolki usterki "C.Engine" na UGcom wychodzi że niewłaściwa praca katalizatora. Mechanik powiedział że jeśli sie ta kontolka zaświci nie powinno być osłabienie pracy silnika a mi sie inaczej wydaje ;-/ Jak oszukać tą chyba 2 sonde?
  3. Wiem dałem plame słuchaj kupiłem kolanko z końcówka na admę do dowolnego wywiercenia jej średnicy. Zostało to wywiercone i nie sprawdzone czy jest dziura wystarczajaco duża. Po sprawdzeniu dzisiaj układu sportowego SimotaAirSystem zauwazyłem że praktycznie dziura która zasila powietrzem podciśnienie jest prawie całkowicie zapchana a średnica samej dziuty to około 2 mm :-/.
  4. DV czyli zawór spustowy
  5. U mnie jeszcze jest problem zimnego silnika :-/ Gdy odpalam autko silnik bardzo głośny, obroty na 1,5 max 2 tysiące obrotów, kopci dosyć mocno i spalanie na rozruchu koło 11 litrów a do tego jeszcze potrafi go dusić dosyć mocno przy dodawaniu gazu. Gdy silnik pochodzi parę minut i sie rozgrzeje to w miarę sie to wszystko uspokaja ale czy to jest normalne ! Moje autko już nie posiada katalizatora hmmm [br]Dopisany: 24 Marzec 2008, 15:18 _________________________________________________ [br]Dopisany: 24 Marzec 2008, 15:24 _________________________________________________Jeszcze jedna istotna informacja: Silnik sie tak zachowuje jak jest zimno tak około 0[br]Dopisany: 24 Marzec 2008, 17:58 _________________________________________________i jak odpala na zimnym to słychać jakby piszczenie delikatne tarcie paska od strony pasażera i sapanie. Może cos z rozrządem jest nie tak mam juz 126 tysiaków przejechane[br]Dopisany: 24 Marzec 2008, 20:50 _________________________________________________Wykryte błędy :17 705 Spadek ciśnienia pomiędzy zaworem a przepustnicy 16 795 Nieprawidłowy przepływ w układzie dolotowym 17 545 Adaptacja dodatkowego paliwa.Mieszanka bogata.
  6. " 3.Czy auto które nie posiada już sondy bedzie nas ciagle informowało mimo kasowanej kontrolki c.engine że jest cos nie tak i czy to ma wpływ na silnik" 1.Czy ma to wpływ na trwałość i ogólnie podzespoły auta ?
  7. Witam. Dzisiaj wogóle przełom auto chodzi jak marzenie nie szarpie, nie kopci, pali normalnie, i wreście można nim poszaleć a oto moje pytania : 1.Czy komputer poprzez sondy i przepływke sam sie mógł ustawić 2.Temperatura sie już uspokoiła ale przy wyłączonej klimie i tak jest ponad 90 stopni czasmi .Czy to normalne 3.Czy auto które nie posiada już sondy bedzie nas ciagle informowało mimo kasowanej kontrolki c.engine że jest cos nie tak i czy to ma wpływ na silnik 4. Czy warto podjechać jeszcze raz na kompa za tydzień np. żeby jeszcze raz przebadać wszystko 5. Od poczatku kupna tego auta raz na jakiś czas gaśnie mi lewy ksenon np.porzy duzej wilgotności i wertepach. Objawia sie to tym że migaja ksenony a potem gaśnie po czym zapalam od nowa . Czasami potrafi 2 tygodnie nie gasnąć po czym ciągle. Mechanik myślał że styki przy dokręcaniu nie łacza ale to i tak nic nie zmieniło Pozdrawima
  8. Słuchaj to spróbuje zamontować stary filtr i zostawie go niech pochodzi troche zobaczymy co wtedy. Jest na allegro pare przepływek boscha za 199,00zł takich samych jak moja walnieta orginalna o numerze 06A 906 461L pewnie to te same co maja w ASO ;-)
  9. To mój numer to sie ustawimy pod IKEA o 18.15 mój numer 602-475-768 p.s. wydaje mi sie ze po odpieciu przepływki autko smiga lepiej ale sam ktoś sie przekona[br]Dopisany: 05 Luty 2008, 14:46 _________________________________________________Panowie została wymieniona przepływka na zamiennik firmy Meat&Doria bo tamten sie przepalił. Ale to pomogło autku tylko został problem katalizatora. Katalizator został rozebarny i stwierdziliśmy z mechanikiem że widać pare dziurek trzeba go wy dłubać i wspawać rurke. Po tych wszystkich zabiegach po raz kolejny zaświeciła się kontrolka ChackEngine i zaczeło sie od komunikatu że za bogata mieszanka , mechanik stwierdził że Airbox Simota który założyłem może być powodem postanowiłem znowu sobie pojeździć i znowu zrobić diagnostyke i w trakcie (wskażnik temperatoru podskakiwał i malał, paliwo szybko ubywało, podczas gwałtownego dodawania gazu bardzo ale to bardzo dusiło, autko podczas dłuższego postoju po ponownym zapaleniu wkęcało sie na 2 tysiące obratów przy czym bulgotało i mocno kopciło a na koniec to czasami jedzie fajnie ) Mechanik stwierdził że może być wina nie orginalanej przepływki!!!Dzisiaj auto zostało podpięte i napis ukazał "ukryte błędy" Co mam robić
  10. Tak numeru błędu nie pamiętam. łogów nie umiem robić jestem zielony ;( Wskaźnika nie mam doładownia i autko jest na seryjnym . Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc nawet dzisiaj to podjade. A co sądzicie żeby wypatroszyć katalizator i kupić tą nowa przepływek. Tylko odpinałem ja i nic nie zauważyłem !
  11. Witam. Kupiłem w listopadzie swoje wymarzone auditt z 2002 roku o przebiegu 120.000 km. Jeździłem nim przez pierwsze 4 dni w dodatniej temperaturze a gdy z nieba zaczoł sypać śnieg i temperatura nagle spadł postanowiłem sie przejechać moja torpeda ;-) Podczas odpalenia silnika wskazówki sie nie podniosły (tem.paliwa) po czym silnik pochodził jakieś 30 sec i auto zaczeło dziwnie pracowac, znaczy po dodaniu gazu do oporu nie reagowało a silnik był tak jakby przygaszony. Auto zostało ponownie zgaszone i odpalone i wszystko wróciło do normy i taki problem jest co jakiś czas. Po jakoś paru dniach zaświeciła sie pomarańczowa kontrolka w dolnym zakresie prędkościomierza i zaczełem odczuwać słabego doładowania autka ;-/ w dolnych zakresach obrotomierza agdy dodwałem gazu dusiło sie lekko. Postanowiłem pojechac do jednego z mechaników ,który podłączył autko do (kompa i przeskanował. W pierwszym razem wyszło że katalizator i przepływka jest z nimi coś nie tak, błędy zostały wykasowane ( Jakiś 2 tygonie wczesniej został wymieniony akumulator i sie szyby nie domykały a nawet czasem dzwi sie nie otwierały) i auto nawet cos zyskało na pracy po czym właściciel powiedział żebym pojeździł nim do ponownego za zaświecenia tej kontrolki. Na jednym z forum zaproponowano mi odłączenie na chwile przepływki i nie zauważyłem żadnej poprawy lub pogorszenia. Kontrolka sie zaświciła znowu i pojechałem do tego samego mechanika, znowu podpił i wyskoczyło defekt katalizatora ! Mechanik stwierdził że jest zapchany i trzeba go wyczyścić ze środka ;-) Pojechałem do gościa który zajmuje sie samymi wydechami i stewierdził że przy tym przebiegu jest to raczej nie możliwe. Postanowiłem dzisiaj podjechać gdzie indziej w celu potwierdzenia diagnozy. Na forum ktos mi napisał że może to być błąd 75 ale tego nie potwierdziła dignoza z 2 podpięć. Pozdrawiam poprawiłem trochę temat, my w technicznych działach stosujemy prefix pre_pl
  12. Witam. Jestem z Sosnowca i jakiś czas temu kupiłem czarne audi tt w 180 km z 2002 roku. Aktualnie działam na forum audi tt gdzie jest dużo informacji o konkretnym modelu auta ale jak wiadomo więcej ludzi posiada auta większe tego koncernu. Zalogowałem sie na forum ponieważ chce mieć więcej informacji o silniku 1.8 turbo który jest montowany w większoci A4/TT z silnikiem benzynowym. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...