kfiat_man 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 nr części 034 129 101a, fotka Crankcase Pressure Valve OEM 034 129 101 B W moim przypadku mogę dmuchać powietrze w obydwie strony - w środku jest dziurka i sprężynka. Jak to działa i o co chodzi;) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msck 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 to ma ci zbierac tylko olej, zeby z odmy nie ciapalo do dolotu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat_man 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 to po co tam sprężynka? no i ta nazwa "pressure valve"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msck 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 w sumie to nie wiem po co, bo ona nic nie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Ten zaworek ustala ilość powietrza odsysanego ze skrzyni korbowej, wcale nie ma za zadanie wyłapywać jakichkolwiek syfów, wręcz przeciwnie, przy wysokim booscie otwiera się kompletnie i pozwala na przepływ odpadków oleju wraz z powietrzem ze skrzyni korbowej do turbo. W miejsce tego wentylka można wstawić catchtank i przekonać się ile gówna leci z odmy prosto w twoje turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się