Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62 w Audi A4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no właśnie ktoś mi powiedział, że diesel powinien się szybciej grzać niż benzyna :mysli:

diesel ma dużą sprawność i się nie nagrzewa szybko to tak w skrócie
Opublikowano

uu to juz nie sluchaj tego ktosia :tongue4:

ŁOSIA KTOSIA :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Dokładnie tak jak napisałem:

49C -> -60st

zapomniałem dodać że na vag-u podaje brak komunikacji z czujnikiem

Co sądzicie o czujniku FEBI 26103 do zapłaty 28pln(cena na sklepie 38pln)?

Jak brak komunikacji to może kabel gdzieś uszkodzony ??? Najpierw sprawdź to. Tylko z tego co wiem jak jest przerwa to większość czujników pokazuje cały czas -48*C lub +30*C

Czujnik kup sobie ORI w ASO ok. 120 PLN (raz a dobrze)

Więc sprawa ma się tak, rozgrzebałem dzisiaj całą instalację, dostałem się do ECU, posprawdzałem i wszystko jest ok, nie ma nigdzie przerwy w obwodach. Czujnik podmieniłem(FEBI), nic nie dało, mając przypuszczenie że ten nowy też jest uszkodzony..., podstawiłem w końcu działający z auta braciaka i du...a :(

Na klimatroniku na 49C nadal -60st, a na 1C wyświetla błąd 49.1

Vaga nawet nie podpinałem bo wiem co pokaże :(

Proszę o pomoc.

Opublikowano

Podepnij VAG wejdź w klimę - [08 AUTO HVAC] i sprawdź co to za błąd(chyba że wiesz co ten błąd znaczy). Wskazania kanału 49 w klimatroniku to wskazania G2, nie ma to wpływu na pracę silnika. Wskazania G62 sprawdzisz VAGiem w [01 ENGINE]

Opublikowano

G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika:

*pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112

*pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104

w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami :))

Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!!

Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga

Opublikowano

G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika:

*pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112

*pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104

w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami :))

Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!!

Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga

u mnie kanał 49 pokazuje to co na desce .a ze licznik mam uwalony to pokazuje 120 c a nie raz 70c ,jak jest na 49 kanale ponad 100 c to klima przestaje działać.na vagu w engine kanał 7 mam idealnie 91c.

Opublikowano

G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika:

*pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112

*pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104

w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami :))

Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!!

Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga

Kanał 49 w klimatroniku to wskazanie czujnika G2

Opublikowano

G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika:

*pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112

*pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104

w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami :))

Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!!

Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga

Kanał 49 w klimatroniku to wskazanie czujnika G2

i własnie o to mi chodziło.ale ma znaczenie do pracy klimy :hi:

Opublikowano

Więc skąd u mnie to -60 na klimatronicu skoro na desce pokazuje 80-90stC

Jakiś schemacik połączeń poproszę,

*przewody od G2 idą do ECU czy bezpośrednio na zegar,

*skąd klimatronik pobiera info do kanału 49C?

Opublikowano

Więc skąd u mnie to -60 na klimatronicu skoro na desce pokazuje 80-90stC

Jakiś schemacik połączeń poproszę,

*przewody od G2 idą do ECU czy bezpośrednio na zegar,

*skąd klimatronik pobiera info do kanału 49C?

Do Ecu idzie sygnał z G62. Widocznie masz jakiś problem z klimatronikiem, najpierw sprawdź ten błąd 49.1

Jest jeden czujnik temp. zespolony (czyli dwa w jednym G2/G62)

-G2 odpowiada za wskazania na zegarach(można go sprawdzić w [17INSTRUMENTS] i jest wykorzystywany przez klimatyzację. Nie ma nic wspólnego z pracą silnika.

-G62 podaje sygnał do sterownika (ECU) i ma bardzo duży wpływ na pracę silnika, szczególnie na dawki paliwa,ssanie itp.

Opublikowano

Witam

U mnie jest taki problem, wymieniłem termostat wszystko było ok a teraz patrze i wskazówka od TEMP jest minimalnie powyżej 90

powiedzmy ze 94 stopnie a na klimatroniku pokazuje 90 i stoi. Komu bardziej wierzyć?

Opublikowano

Witam

U mnie jest taki problem, wymieniłem termostat wszystko było ok a teraz patrze i wskazówka od TEMP jest minimalnie powyżej 90

powiedzmy ze 94 stopnie a na klimatroniku pokazuje 90 i stoi. Komu bardziej wierzyć?

Na którym kanale sprawdzasz w klimatroniku 49 czy 51 ?

Opublikowano

na 51

No to sprawdź 49 :gwizdanie:

Kanał 51 cały czas po zagrzaniu pokazuje 90*C

Opublikowano

Kanał 51 to bodajże temp. silnika czy coś, sprawdź 49 (wskazania G2)

51. Motortemperatur °C ---------- Temperatura silnika

Sprawdź kody klimatronika II a nie I. A poza tym masz auto po drugim lifcie i powinno być coś takiego jak "kody klimatronika III" ale niestety nie ma. Mamy jeszcze więcej kanałów.

Opublikowano

może mi ktoś podać nr czujnika cieczy chłodzącej ???

Opublikowano

Na 49 mam po dogrzaniu 88-90 byłem u mojego mechanika powiedział że widocznie coś z tą wskazówką bo na kompie u mniego było tez 88-90, więc chyba wszystko ok:)

Opublikowano

Na 49 mam po dogrzaniu 88-90 byłem u mojego mechanika powiedział że widocznie coś z tą wskazówką bo na kompie u mniego było tez 88-90, więc chyba wszystko ok:)

Ty sprawdzasz wskazania czujnika G2 który nie jest taki ważny jak G62

Widocznie wskaźnik analogowy w zegarach(wskazówka) się troszkę rozkalibrował.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...