krzyniek Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 no właśnie ktoś mi powiedział, że diesel powinien się szybciej grzać niż benzyna diesel ma dużą sprawność i się nie nagrzewa szybko to tak w skrócie
ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 uu to juz nie sluchaj tego ktosia ŁOSIA KTOSIA :polew:
akiwan Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Dokładnie tak jak napisałem: 49C -> -60st zapomniałem dodać że na vag-u podaje brak komunikacji z czujnikiem Co sądzicie o czujniku FEBI 26103 do zapłaty 28pln(cena na sklepie 38pln)? Jak brak komunikacji to może kabel gdzieś uszkodzony ??? Najpierw sprawdź to. Tylko z tego co wiem jak jest przerwa to większość czujników pokazuje cały czas -48*C lub +30*C Czujnik kup sobie ORI w ASO ok. 120 PLN (raz a dobrze) Więc sprawa ma się tak, rozgrzebałem dzisiaj całą instalację, dostałem się do ECU, posprawdzałem i wszystko jest ok, nie ma nigdzie przerwy w obwodach. Czujnik podmieniłem(FEBI), nic nie dało, mając przypuszczenie że ten nowy też jest uszkodzony..., podstawiłem w końcu działający z auta braciaka i du...a Na klimatroniku na 49C nadal -60st, a na 1C wyświetla błąd 49.1 Vaga nawet nie podpinałem bo wiem co pokaże Proszę o pomoc.
ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Podepnij VAG wejdź w klimę - [08 AUTO HVAC] i sprawdź co to za błąd(chyba że wiesz co ten błąd znaczy). Wskazania kanału 49 w klimatroniku to wskazania G2, nie ma to wpływu na pracę silnika. Wskazania G62 sprawdzisz VAGiem w [01 ENGINE]
akiwan Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika: *pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112 *pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104 w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami ) Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!! Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga
czaja77 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika: *pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112 *pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104 w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami ) Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!! Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga u mnie kanał 49 pokazuje to co na desce .a ze licznik mam uwalony to pokazuje 120 c a nie raz 70c ,jak jest na 49 kanale ponad 100 c to klima przestaje działać.na vagu w engine kanał 7 mam idealnie 91c.
ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika: *pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112 *pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104 w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami ) Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!! Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga Kanał 49 w klimatroniku to wskazanie czujnika G2
czaja77 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika: *pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112 *pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104 w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami ) Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!! Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga Kanał 49 w klimatroniku to wskazanie czujnika G2 i własnie o to mi chodziło.ale ma znaczenie do pracy klimy
akiwan Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Więc skąd u mnie to -60 na klimatronicu skoro na desce pokazuje 80-90stC Jakiś schemacik połączeń poproszę, *przewody od G2 idą do ECU czy bezpośrednio na zegar, *skąd klimatronik pobiera info do kanału 49C?
ROBERT Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Więc skąd u mnie to -60 na klimatronicu skoro na desce pokazuje 80-90stC Jakiś schemacik połączeń poproszę, *przewody od G2 idą do ECU czy bezpośrednio na zegar, *skąd klimatronik pobiera info do kanału 49C? Do Ecu idzie sygnał z G62. Widocznie masz jakiś problem z klimatronikiem, najpierw sprawdź ten błąd 49.1 Jest jeden czujnik temp. zespolony (czyli dwa w jednym G2/G62) -G2 odpowiada za wskazania na zegarach(można go sprawdzić w [17INSTRUMENTS] i jest wykorzystywany przez klimatyzację. Nie ma nic wspólnego z pracą silnika. -G62 podaje sygnał do sterownika (ECU) i ma bardzo duży wpływ na pracę silnika, szczególnie na dawki paliwa,ssanie itp.
vyper Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam U mnie jest taki problem, wymieniłem termostat wszystko było ok a teraz patrze i wskazówka od TEMP jest minimalnie powyżej 90 powiedzmy ze 94 stopnie a na klimatroniku pokazuje 90 i stoi. Komu bardziej wierzyć?
ROBERT Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam U mnie jest taki problem, wymieniłem termostat wszystko było ok a teraz patrze i wskazówka od TEMP jest minimalnie powyżej 90 powiedzmy ze 94 stopnie a na klimatroniku pokazuje 90 i stoi. Komu bardziej wierzyć? Na którym kanale sprawdzasz w klimatroniku 49 czy 51 ?
vyper Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
ROBERT Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 na 51 No to sprawdź 49 :gwizdanie: Kanał 51 cały czas po zagrzaniu pokazuje 90*C
vyper Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 a czym się różni 49 od 51, sorry że może głupie pytanie ale nie znam się na tym aż tak
ROBERT Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Kanał 51 to bodajże temp. silnika czy coś, sprawdź 49 (wskazania G2) 51. Motortemperatur °C ---------- Temperatura silnika Sprawdź kody klimatronika II a nie I. A poza tym masz auto po drugim lifcie i powinno być coś takiego jak "kody klimatronika III" ale niestety nie ma. Mamy jeszcze więcej kanałów.
Waldek1 Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 może mi ktoś podać nr czujnika cieczy chłodzącej ???
akiwan Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 059 919 501A Zielony np. http://moto.allegro.pl/item806273383_nowy_czujnik_temperatury_audi_ford_skoda_seat_vw.html
vyper Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Na 49 mam po dogrzaniu 88-90 byłem u mojego mechanika powiedział że widocznie coś z tą wskazówką bo na kompie u mniego było tez 88-90, więc chyba wszystko ok:)
ROBERT Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 Na 49 mam po dogrzaniu 88-90 byłem u mojego mechanika powiedział że widocznie coś z tą wskazówką bo na kompie u mniego było tez 88-90, więc chyba wszystko ok:) Ty sprawdzasz wskazania czujnika G2 który nie jest taki ważny jak G62 Widocznie wskaźnik analogowy w zegarach(wskazówka) się troszkę rozkalibrował.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się