Skocz do zawartości

akiwan

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O akiwan

Osiągnięcia akiwan

0

Reputacja

  1. Kolega ma rację powinno być tak jak napisał pedał powinien momentalnie mięknąć po uruchomieniu silnika. Sprawdzałem u Siebie ten łącznik i jest z nim wszystko ok, wygląda na to że serwo zaczyna padać
  2. Podpinam się pod temat. Nie wiem czy w deszcz czy po deszczu ale jak wsiadam do mojej OOOO odpalam wyjeżdżam z garażu naciskam na pedał hamulca a ten jest twardy jak kamień po kilku naciśnięciach robi się normalny, podczas jazdy wszystko jak na razie jest ok. Zastanawia mnie fakt że dzieje się tak tylko po postoju. Normalnie trzymając wciśnięty pedał hamulca i uruchamiając silnik pedał momentalnie wpada a u mnie teraz tak nie jest. czekam na jakieś sugestie i propozycje usunięcia tej usterki(dla mnie jest to usterka) z hamulcami nie ma żartów to jest bezpieczeństwo podróżujących samochodem i nie tylko. Pozdrawiam.
  3. Tak, mam mały fis temperatura zewnętrzna, komunikaty ostrzegawcze: rezerwa paliwa, mały poziom oleju itp
  4. Mam to samo 1C ->49,1 a 49C-> -60stC Ja myślę że tu chodzi o uszkodzone połączenie między czujnikiem a deską i climatronikiem a nie ECU Ja u siebie nie rozwiązałem tego problemu po dziś dzień. termostat mam dobry więc jeżdżę i narazie nic nie zrobiłem w tym kierunku
  5. Mój najlepszy wynik to 1250km na zbiorniku(do głębokiej rezerwy), w mieście 7,5-8,2.
  6. Jak kolega napisał, po lifcie mają - kierowca 550mm, pasażer 530mm. Ja osobiście posiadam oryginalne pióra(lewa ze spojlerem, prawa wygięta w łuk) kupuje wycieraczki niemieckiej firmy 'ALCA' i przekładam gumki do moich oryginałów. Efekt 5+ zwłaszcza za te pieniądze(około 8-9pln za sztukę) Polecam.
  7. Potwierdzam, włączony zapłon i wartość na kanale 51 wzrasta.A co do kartonu to u mnie wąż dolny jest zimny, chłodnica również jedynie górny wąż jest ciepły(gorący) ale na tyle że da się go ręką trzymać. Więc kolega który założył karton i ma gorące węże a temperatury nie trzyma -> Termostat do wymiany
  8. Ja też doszukiwałem się źle działających elementów układu chłodzenia. Okazało się że wszystko jest w porządku, a przyczyną niedogrzewania jest po prostu zimno:( 1' nagrzewnica zabiera naprawdę bardzo duż ciepła 2' zasłonięcie chłodnicy na warunki miejskie i poza miejskie(przy spokojnej jeździe) jak najbardziej wskazane, chociażby dlatego że zimne powietrze nie wpada przez chłodnicę do komory silnika Ja u siebie zasłoniłem 3/4 chłodnicy i jest duża poprawa( zaznaczam że termostat i czujnik są sprawne) Pozdrawiam, i byle do wiosny.
  9. 059 919 501A Zielony np. http://moto.allegro.pl/item806273383_nowy_czujnik_temperatury_audi_ford_skoda_seat_vw.html
  10. w twoim zestawie jest sterujacy od ALH [90 konny] i pozostale trzy od AFN/AVG .... U mnie kolor kropek jest jakby pomarańczowy(możliwe że od temperatury) tylko jaki kolor był pierwotnie. Moc i moment jak w opisie, wszystko robione przez poprzedniego właściciela(Made in Germany). Ktoś pomoże? Pozdro.
  11. Więc skąd u mnie to -60 na klimatronicu skoro na desce pokazuje 80-90stC Jakiś schemacik połączeń poproszę, *przewody od G2 idą do ECU czy bezpośrednio na zegar, *skąd klimatronik pobiera info do kanału 49C?
  12. G62 podaje sygnał do ECU na potrzeby pracy silnika: *pin3 kabel brązowo-biały łączy się z ECU gniazdo 112 *pin4 kabel brązowo-szary łączy się z ECU gniazdo 104 w Audi A4 II lift kanał 49C to właśnie to co podawane jest do ECU(jeśli nie to na którym kanale to jest) wskaźnik na desce działa (nie mylić z właściwymi wskazaniami ) Vag podaje że uszkodzony czujnik lub brak komunikacji(sygnału)!!! Jak mi się uda to w tygodniu podjadę do kumpla i napiszę(zacytuję) błąd z Vaga
  13. U mnie na kanale: 1C pokazuje 49.1 49C pokazuje -60stC Vag informuje, uszkodzony czujnik temp. i/lub brak sygnału Wszystko sprawdziłem, połączenia czujnik G2/G62 -> ECU wszystko oki Podłączony nowy czujnik, nic nie dał Działający z innego auta to samo. Ma ktoś jakieś sugestie albo miał podobny problem. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...