Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1Z/AHU] szarpanie silnikiem


Gość darecki84

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darecki84
Opublikowano

Witam mam pytanie po przekroczeniu ok 3.5-4tyś zaczęło nagle szarpać silnikiem zaczą kopcic i stracił moc ale potem przestało i za jakaś chwile stało sie tak samo po dłuższym postoju wszystko wróciło do normy nawet po przekroczeniu tych obrotów nic się nie działo co to mogło być ?

Opublikowano

Mogło byc wiele rzeczy pierwsze które przychodzi mi na myśl to kiepskie paliwo , słaby filtr paliwa

Gość darecki84
Opublikowano

przejechałem na tm paliwie prawie 400 km i nic się nie działo

Opublikowano

kiedy wymieniales filt paliwa .... ?

ciezko postawic jakas diagnoze .... poczekajmy az problem zacznie sie powtarzac ...

P.S mozesz podłaczyc Vag'a i zobaczyc czy jakis blad sie nie zapisal ... ? (pomoze to w diagnozie usterki )

Opublikowano

Mnie to wyglada jakby autko zlapalo powietrza w paliwie.

Gość darecki84
Opublikowano

to szarpanie to nie takie jak przy braku paliwa to było takie jak by niepracował na wszystkie gary i kopcił a klimatronikiem nie da sie tego wykryć czy tylko vagiem ?

Opublikowano

darecki84, tylko Vag :diabelek:

Opublikowano
to szarpanie to nie takie jak przy braku paliwa to było takie jak by niepracował na wszystkie gary i kopcił a klimatronikiem nie da sie tego wykryć czy tylko vagiem ?

nie kombinuj .... :diabelek: zapnij Vag'a ....

Gość darecki84
Opublikowano

hmm musiał bym poszukać kogoś madrego :/

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

powinien dociągnąć do 5000 RPM bez dławienia się (no może nie koniecznie na 5tce, ale np. na 3jce)

Gość darecki84
Opublikowano

5000 osiąga bez problemu ale zauważyłem ze to występuje gdzieś przy 3500 i jak występuje to szarpanie to leci dym z okolic turbiny

Opublikowano

Ja miałem kiedyś podobną akcje w Golfie AFN do tego stopnia że czasem tylko na wolnych obrotach chodził i właśnie dymił z okolic turbawy , okazało sie że miałem totalnie zawalony filtr powietrza.

Gość darecki84
Opublikowano

wymieniłem wszystko na nowe i paliwa i powietrza

Opublikowano

hmm 1z-ecior powinien dociagnac do 5 tys? kiedys na 3-ce go przeciagnalem to wskazowka zakonczyla wedrowke na 4700 rpm gdzies tak:P ale ciagnal ladnie i rowno:P

Gość darecki84
Opublikowano

już chyba znam przyczyne byłem na vag-u i wszystko ok ale mam pękniętą tą rurkę za turbo (tłumik drgań) i to przez to jak jest zimny to jest nieszczelność i cofa spaliny bo jak jest ciepły to wytłumaczono mi ze metal sie rozpręża i wtedy zatyka to pęknięcie i jest ok

Opublikowano
hmm 1z-ecior powinien dociagnac do 5 tys? kiedys na 3-ce go przeciagnalem to wskazowka zakonczyla wedrowke na 4700 rpm gdzies tak:P ale ciagnal ladnie i rowno:P

Na pierwszym biegu - tak, na trzecim nie ma szans , tak jak napisałeś 4700 to max ;)

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

mój dociągnął do około 4950-5000 i odciął. na trójce. Na czwórce nie sprawdzałem (ale pewnie nie dałby rady), na piątce przy Vmax (około 199) ma tak coś 4250-4500 RPM (już nie pamiętam)

Opublikowano

Może taki ma sens że od 3700 do 4500 lepiej ciągnie niż na następnym biegu.

Opublikowano

no wlasnie ja nie widze sensu w ciagnieciu do 5000 rpm i nie przeciagam go tak:P najfajniej sie jezdzi w przedziale 2500-3500 :a4fan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...