Skocz do zawartości

mrumi

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mrumi

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mrumi

0

Reputacja

  1. Sugeruje naprawić jak najszybciej. Kiedy ta przednia "poduszka" nie trzyma silnik potrafi podskoczyć podczas gaszenia/zapalania - skutek: dziura w masce i przestawiony rozrząd bo koło wałka rozrządu uderza w maskę. Nie chce straszyć ale właśnie takie skutki były w autku ojca B5 1Z.
  2. Ja od kilku dni codziennie w drodze do pracy rano (okolo 07:45, Gdansk - Do Studzienki/Traugutta) mijam jakiegos kolege srebrna B5 z klubowymi ramkami na blachach NE. Pzdr!
  3. Witam dopiero jak zobaczylem wizytowke zalapalem o co chodzi z trąbieniem Pzdr
  4. sprawdź połączenie kolumny kierowniczej z przekładnia, jest tam coś w rodzaju przegubu(nie pamiętam jak to się nazywa - jak ktoś pamięta niech nazwie fachowo - krzyżak? ), zdejmij plastiki pod kierownica - porcja smaru/WD40. U mnie ostatnio byl podobny objaw - WD40 pomogło.
  5. Miałem przyjemność użytkować PY-9128T http://www.peiying.pl/radio_samochodowe/py_9128t Plusy: - gra całkiem ładnie i głośno, dużo funkcji(m.in. tuner TV). - tanie Minusy: - duże - większe niż standardowe radio, ciężko wpasować w miejsce na radio. - Fatalny interfejs użytkownika - obsługa tego radia to porażka bardzo nieintuicyjne w obsłudze. - podswietlenie nie pasuje do Audi Osobiście wolę w obsłudze i bardziej pasuje do samochodu zwykly Sony CDX.
  6. mrumi

    [ALL B5] Ocynk AUDI

    ten sam problem występuje w A6 Avant, na dachu robią się bąble. Znajomego A6 - sam sprowadzał, sprawdzana czujnikami lakieru itd. pewne autko, po kilku latach w Polsce dostała bąbli, także nie zawsze "prawda jest brutalna". Nie ma co cwaniakować "bo mi jeszcze nie wyskoczyło nic"... Audi nie jest idealne... ;]
  7. po przejechaniu 20 tyś(rok) na MS padły końcówki drążków kierowniczych (ale tego można było się spodziewać po doświadczeniach innych użytkowników), padł jednak również lewy banan i lewy górny przedni wahacz... Będzie wymiana najprawdopodobniej na febi , zobaczymy czy dłużej pożyją. Z MS nie jestem zadowolony, krótko trwał okres kiedy zawieszenie pracowało jak należy i nic nie pukało.
  8. Dzis o 13:45, czarny sedan B6, z klubowymi ramkami pod rejestracja NRM X... widziany w Gdańsku na Grunwaldzkiej w stronę centrum Fura ładnie się prezentuje na drodze Pozdrawiam:)
  9. W ETCE sprezyny przed i po lifcie maja ten sam numer 8D0 511 115, natomiast amorki inne, inne jest glownie gniazdo mocowania amortyzatora (z tylu u gory), inne odboje i oslony, przodu jeszcze nie porownywalem dokladnie, ale numery amorkow tez sa inne. Moze jedno do drugiego "na sile da rade zamontowac", nie wiem, ale producent twierdzi ze to inne czesci
  10. Po lifcie (od 02.99, od nr. podw. 8D-X-200001) są inne amorki, zarówno na przedzie jak i na tyle. Sprawdzane w ETKA kiedy szukałem amorków dla siebie Pzdr:)
  11. Aktualnie borykam się z identycznym problemem. Wymienione wszystkie wahacze, drążki kierownicze, końcówki drążków. Ostatnio nawet poduszki amortyzatorów, bo na nie padło podejrzenie, a w samochodzie na "większych/głębszych" dziurach nadal coś z przodu puka. Nowe tarcze/klocki - dobrze zamontowane. Amorki na diagnostyce ~ 75%. Pomysły mi się skończyły:) Ma ktoś jakiś pomysł? Znajomy mechanik już też powoli wymięka, ale w przyszłym tygodniu chyba zostawię mu samochód z tekstem "nie chcę go z powrotem, dopóki pukać nie przestanie" Strasznie to wkurzające, kiedy niemal już wszystko wymienione/przejrzane a nadal puka :/
  12. 30.01.2008 - 09.02.2008 - sesja podstawowa 14.02.2008 - 20.02.2008 - sesja poprawkowa
  13. Próbowałeś na odpalonym czy na zgaszonym silniku? u mnie na zgaszonym też tylko syknięcie słychać i nic nie leci... za to jak silnik pracuje, to leci paliwko z filtra po odkręceniu tej śruby...
  14. Tak jak koledzy wczesniej zauwazyli, Twoj 1Z'cior na pewno nie ma seryjnego programu, moment masz przesunięty w górę i dlatego wykres wygląda tak a nie inaczej. Jedź po prostu do jakiegoś dobrego speca od chip'ow, zbada Ci porządnie autko i będziesz sie cieszyc TDI
  15. pytałem o to włączenie zapłonu, bo u kuzyna miałem taka sytuacje - robił sobie immo, miał poodpinane zegary, poduchę i przekręcił kluczyk, i dokładnie tak samo kontrolka sie zachowywała-sygnalizowała w ten sposób zapisany błąd poduchy w pamięci zegarów. Wystarczyło wejść w Instruents (kanał 17 z tego co pamiętam), Faults, i wcisnąć Clear:) i po krzyku, kontrolka zaczęła gasnąć od razu. Nie potrzeba żadnej specjalnej wersji programu, czy interfejsu. Stąd ta moja hipoteza, że nic poważnego sie u Ciebie nie dzieje-jakbyś coś poważnego zbroił, to by w ogóle kontrolka nie zgasła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...