Skocz do zawartości

schiller

Pasjonat
  • Postów

    1315
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O schiller

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia schiller

2

Reputacja

  1. i sprawdzil cisnienie w kolach bo taki Vmax to juz musi byc bardzo powazna ustarka ktrora na pewno dala by sie w znaki byl skumulowanie kilku mniejszych
  2. nie kazdy bierze (moj np nie ) a na maxa sie nie powinno lac bo sie może takie ciśnienie zrobić ze ci korek wysadzi.
  3. kolego olej na zupelnie zimnym silniku powinien byc na poziomie 3/4 skali bagnetu. sprawdź to tak.
  4. oo wlasnie, czyli kwestia "drobnego" rezania i pasi?
  5. jocker dzieki ale chodzilo mi o to jakiefo miales wczesniej pilota. bo ja tez mam cobre.
  6. a możesz to jakoś pokazać na fotkach jak to wygląda?
  7. 1 i 2 to sa czynnosci jak odpytanie kompa... 3 - klipy 12 - cewka 13- wahacz 2 zdjecie 6 - wymiana wahacza 9 - sprawdzenie silnika i wymiana cewki
  8. Jocker01 a udało ci sie ostatecznie to zrobić?
  9. ja ci na podstawie doswiadczen z pracy (pracuje w aso) mogę powiedzieć ze jednostki 2,0 TFSI jak i FSI w porównaniu do 2,0 TDI sa bardzo udane jesli chodzi o awaryjność.
  10. karnego to bylo o jednego za malo bo juz wcześniej mial byc a i bramka dla PL tez nie powinna sie liczyc... perfidny spalony :gwizdanie: ale gratki dla najlepszego polaka który zagrał bardzo ladny mecz.... ROGER
  11. mylisz sie 40-ka to klasa kompaktowa czyli tak jak A3
  12. przy zbiorniku po prawej stronie
  13. jasny .... kto takie cos do A4 założył? a jaka felga? 16?
  14. miałem podobny problem i omawiałem go tu. poszukaj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...