Jump to content
IGNORED

[1Z/AHU] szarpanie silnikiem


Guest darecki84

Recommended Posts

Guest darecki84
Posted

Witam mam pytanie po przekroczeniu ok 3.5-4tyś zaczęło nagle szarpać silnikiem zaczą kopcic i stracił moc ale potem przestało i za jakaś chwile stało sie tak samo po dłuższym postoju wszystko wróciło do normy nawet po przekroczeniu tych obrotów nic się nie działo co to mogło być ?

Posted

Mogło byc wiele rzeczy pierwsze które przychodzi mi na myśl to kiepskie paliwo , słaby filtr paliwa

Guest darecki84
Posted

przejechałem na tm paliwie prawie 400 km i nic się nie działo

Posted

kiedy wymieniales filt paliwa .... ?

ciezko postawic jakas diagnoze .... poczekajmy az problem zacznie sie powtarzac ...

P.S mozesz podłaczyc Vag'a i zobaczyc czy jakis blad sie nie zapisal ... ? (pomoze to w diagnozie usterki )

Posted

Mnie to wyglada jakby autko zlapalo powietrza w paliwie.

Guest darecki84
Posted

to szarpanie to nie takie jak przy braku paliwa to było takie jak by niepracował na wszystkie gary i kopcił a klimatronikiem nie da sie tego wykryć czy tylko vagiem ?

Posted

darecki84, tylko Vag :diabelek:

Posted
to szarpanie to nie takie jak przy braku paliwa to było takie jak by niepracował na wszystkie gary i kopcił a klimatronikiem nie da sie tego wykryć czy tylko vagiem ?

nie kombinuj .... :diabelek: zapnij Vag'a ....

Guest darecki84
Posted

hmm musiał bym poszukać kogoś madrego :/

Guest MorgothDBMA
Posted

powinien dociągnąć do 5000 RPM bez dławienia się (no może nie koniecznie na 5tce, ale np. na 3jce)

Guest darecki84
Posted

5000 osiąga bez problemu ale zauważyłem ze to występuje gdzieś przy 3500 i jak występuje to szarpanie to leci dym z okolic turbiny

Posted

Ja miałem kiedyś podobną akcje w Golfie AFN do tego stopnia że czasem tylko na wolnych obrotach chodził i właśnie dymił z okolic turbawy , okazało sie że miałem totalnie zawalony filtr powietrza.

Guest darecki84
Posted

wymieniłem wszystko na nowe i paliwa i powietrza

Posted

hmm 1z-ecior powinien dociagnac do 5 tys? kiedys na 3-ce go przeciagnalem to wskazowka zakonczyla wedrowke na 4700 rpm gdzies tak:P ale ciagnal ladnie i rowno:P

Guest darecki84
Posted

już chyba znam przyczyne byłem na vag-u i wszystko ok ale mam pękniętą tą rurkę za turbo (tłumik drgań) i to przez to jak jest zimny to jest nieszczelność i cofa spaliny bo jak jest ciepły to wytłumaczono mi ze metal sie rozpręża i wtedy zatyka to pęknięcie i jest ok

Posted
hmm 1z-ecior powinien dociagnac do 5 tys? kiedys na 3-ce go przeciagnalem to wskazowka zakonczyla wedrowke na 4700 rpm gdzies tak:P ale ciagnal ladnie i rowno:P

Na pierwszym biegu - tak, na trzecim nie ma szans , tak jak napisałeś 4700 to max ;)

Guest MorgothDBMA
Posted

mój dociągnął do około 4950-5000 i odciął. na trójce. Na czwórce nie sprawdzałem (ale pewnie nie dałby rady), na piątce przy Vmax (około 199) ma tak coś 4250-4500 RPM (już nie pamiętam)

Posted

Może taki ma sens że od 3700 do 4500 lepiej ciągnie niż na następnym biegu.

Posted

no wlasnie ja nie widze sensu w ciagnieciu do 5000 rpm i nie przeciagam go tak:P najfajniej sie jezdzi w przedziale 2500-3500 :a4fan:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...