marlon Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Może komuś się to przyda-zapieczony, nie da sie przekręcić. Niestety zdjęć brak bo myślałem że nie uratuje tego a wyszło...fabryka. Po wymontowaniu bębenka z auta najlepiej jest ściągnąć siłownik pneumatyczny i krańcówki (lekko sie podwarza i wysuwa do dołu). Widok od tyłu bębenka: 1. Wysuwa sie zabezpieczenie sprężynowe elementu popychającego łącznik do zamka. 2. Wyciąga sie plastik 3. Z ośki ściąga sie seger i uwaga bo pod nim jest podkładka i SPRĘŻYNA która "odbija" bębenek. 4. Na ośce pozostaje po ściągnięcia coś typu tulei (kształtki). 5. Pomiedzy obudową głowną (całością) a wkładem (bębenkiem) jest pierścień zabezpieczający pod ktorym jest SPRĘŻYNA! przekręca sie go (np śrubokrętem) w prawo. 6. Wyciąga sie bębenek do "środka", naciskając na ramię cięgna-przechodzi na styk. Teraz najtrudniejsze. Żeby wyciągnąć bębenek trzeba ściągnać zewnętrzną nasadke niklowaną (ja delikatnie wpierw rozgiąłem kołnież zagnieciony a potem pobijałem za krawędz aż zszedł)-bębenek wychodzi na zewnątrz i to z KLUCZYKIEM PRZEKRĘCONYM W PRAWO. U mnie nie dalo sie przekręcić dlatego w rękach biłem po ośce bębenka i to bez kluczyka:/ Ale nie do końca. Potem jakoś wsadziłem kluczyk i dalo sie jakos przekręcić. Efekt...ruszyło i wyszło jakoś tylko że dwie zapadki sie skrzywiły ale uratowałem i nic nie pękło. Zamek działa i wygląda jak nowy. Tylko uwaga z podważaniem np srubokrętem...wszystko jest z alu także może pęknąć. Zapadki są typu mosiądz, przy ewentualnym prostowaniu (biciu mlotkiem na płaskiej powierzchnik) robią sie z nich placki, łatwo sie deformują. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się