Skocz do zawartości
IGNOROWANY

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-10 - Upper Limit - Intermitt.


Seba2912

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc. Wyświetla mi się taki błąd 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-10 - Upper Limit - Intermittent ( bogata mieszanka). Nie odczuwam braku mocy, z jedynych objawów to zauważyłem że z tłumnika delikatnie kopci, wyrzuca wodę i sadzę. Może to miało jakis wpływ: auto stało dwa dni z rozładowanym akumulatorem, po podłączeniu dobrego zaczęło mi wyrzucać wodę i sadzę z tłumnika. Przed rozładowanym akumulatorem obroty silnika tuż po odpaleniu na biegu jałowym miałem ponad 1000obr/min, teraz mam około 830-900obr/ min. Auto nie bierze oleju i nie zalewa mi świec. Dla sprawdzenia odlaczylem sonde lambda i silnik pracowal dalej bez zadnej roznicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę o sprawdzenie logów

---------- Post dopisany 23-09-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2013 at 18:46 ----------

proszę o analizę logów

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Ps. Jak sprawdzić czy działa wiatrak od chłodnicy? jeszcze nigdy mi się nie załączył pomimo że temp. miałem na zegarze 95 stopni C. a na vcds 99stopni. Ps. mam klimatyzacje i wiskozę która cały czas się kreci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rozumiem że przepływomierz do wymiany? Sonda lambda jest ok? Spróbuję pożyczyć przepływke od kogoś na podmianę. Jak sprawdzę to opisze jaki jest efekt. Jak na razie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

---------- Post dopisany 27-09-2013 at 15:41 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 09:50 ----------

Pożyczyłem przepływomierz na podmiankę. Efekt jest taki, że po wymianie na początku trochę dymiło, przejechałem się kawałek i było ok żadnego dymku, sadzy i wody. Później wkręciłem stary przepływomierz i po chwili na biegu jałowym auto zaczęło ponownie delikatnie kopcić . Myślę, że to jest chyba to. Jestem w trakcie oczekiwania na przepływomierz. Jak już wymienię go na stałe to ostatecznie napisze czy usterka została usunięta.

---------- Post dopisany 30-09-2013 at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany 27-09-2013 at 15:41 ----------

Wymienilem przeplywomierz powietrza i dalej kopci delikatnie i wyrzuca wode. Wiec przyczyna musi byc gdzies indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze wyrzuca wode to nic złego a co do dymu to jaki ma kolor i ewentualnie zapach ? zrób jeszcze raz logi z bloku 1 4 14 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dym ma kolor biały, a zapach chyba benzyny. wcześniej robiłem remont silnika tzn cała głowice, wymiana pierścieni i panewek. Oleju nie bierze , świece nie sa zalane olejem wyglądają ok. jak sprawdzam olej po kilku min od wyłączenia silnika mam cały bagnet wiec wydaje mi się że ok. a co daje blog 14? Mam zrobić Logi dynamiczne? Czy tym razem mam też piłować auto na 3 biegu do odcięcia zapłonu?

Jeszcze mam jedną sprawę , miałem soft coding 00182 (taka wartość od początku zakupu auta) gdzie 8 jest to silnik 8 cylindrów a moj ma 4 więc obecnie mam 00142. Poprawiłem tą wartość przed wyrzucaniem wody , sadzy i dymu, silnik pracował tak samo jak z 00182 . Dopiero później zaczęły się takie objawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobię logi i się odezwie. pozdrawiam

---------- Post dopisany 01-10-2013 at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 22:08 ----------

Zrobiłem logi z bloku 14. Proszę o sprawdzenie

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Wczoraj jak mu przygazowałem na biegu jałowym to kopcił jakby brał olej , ale oleju nic nie ubywa. Dzisiaj jeździłem i takiego dymienia nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sierpniu na ngk NGK BKUR6ET-10. ale wtedy jeszcze brał mi ogromne ilości oleju. po zrobieniu auta oleju nie bierze a świece wyczyściłem i wkręciłem. auto nie ma spadku mocy. a ten dymek puszcza na rozgrzanym silniku. a co z logów wyszło? Wlałem olej 10w40. Słyszałem nawet że do tych silników zalecają 15w40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem nawet że do tych silników zalecają 15w40.

nie polecam, a takich szpeców omijaj szeroko

co do Twoich problemów, najpierw poszukaj co oznacza ten błąd (1 sek szukania w google)

weź plaka w ręce i popsikaj okolice kolektora(na 99% uszczelki gumowe pod kolektorem nie trzymają- nie jestem pewien jak w tym silniku jest to połączone) i rurę dolotu - stawiam flachę że masz nieszczelność i łapie Ci lewe powietrze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popsikałem plakiem i bez zmian. A co myślicie o czujniku temperatury? jest jeden czteroprzewodowy, zauważyłem że jak odpalam zimne auto to mam obroty poniżej 1000obr/min, a bardzo rzadko powyżej 1000obr/min. Przed tą usterka zawsze przy odpalaniu zimnego silnika miałem obroty powyżej 1000obr/min. Na zegarze utrzymuje mi się temperatura 90 stopni. Rożnica w programie a na zegarze wynosi około 2-3 stopni C. Po podpięciu vcds nie ma błędu.

---------- Post dopisany 12-11-2013 at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 20:30 ----------

To nie czujnik temperatury. wydaje mi się że to jest normalny objaw. Obserwuję inne auta i widzę że mało które auto nie puszcza dymku z tłumnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...