IDUAL Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Witam to są logi kolegi z silnika AHH z pompą 11mm sprężarka od AWX z 0.216 plus FIMC. Auto jak na program na 165HP i około 360NM nie pamiętam dokładnie nie ciągnie jak należy oto logi. statyczne Log (0 - 000) Log (1 - 010) Log (2 - 001) Log (3 - 013) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 011) Log (7 - 008) BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Log (3 - 004) dynamiczne Log (0 - 004) Log (1 - 011) Log (2 - 000) Log (3 - 008) Log (4 - 010) Log (5 - 003) Log (6 - 001)
ciahciah Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 dolot nie szczelny dawka jałowa.. po to się robi czipa by skorygować indywidualnie wydajność układu wtryskowego i nie kombinować od dxxy strony z dawką jałową, w efekcie przy małym wciśnięciu pedału gazu paliwa jest za mało, auto jest ospałe i więcej pali tam jeszcze drzemie sporo nie wykorzystanych Nm
IDUAL Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 Program robił z tego co wiem Aligator więc chyba kumpel będzie się musiał wybrać na korektę softu.
GAJOSTOMASZ Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Kurcze dolot sprawdzony nie widzę nieszczelności ,po czym wnioskujesz iż ta nieszczelność jest? Dawka jałowa za mała czyli trzeba dać większa dawkę paliwa na nastawniku pompy czy tak? Jeszcze jedno pytanie jaka jest różnica kąta wtrysku jeżeli mierzy się ją w BS a podstawowych pomiarach bo u mnie pomiędzy BS a podstawowych statycznych jest różnica , czemu i która jest wiarygodna czy w BS czy w podstawowych statycznych. Pytam bo jak ma trochę rozgrzany silnik gorzej odpala ,potrzebuje 3-5 obrotów aby odpalić a na zimnym od strzała odpala.
ciahciah Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 już nie wnioskuje że jest nieszczelności, przepływka zawyża ale nie przez nieszczelność dawkę jałowa nie ruszaj, bo jest dopasowana do moda, choć na próbę 5mg możesz ustawić i porównać czy auto bardziej przydymia interesuje cię tylko 000 basic setting, obecna wartość 38 może być choć na zimę ~50 wskazane zmiana dawki jałowej poprawi zapalanie zimnego i ciepłego auta, korekta kąta głowie da poprawę przy zapalaniu zimnego auta, 3-5obr to za dużo, korekta czipa by to poprawiła podobnie jak regulacja pompy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się