Skocz do zawartości
IGNOROWANY

bulgotanie


enrike2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie wiem czy to problem ale dziś rano na postoju jak dodawałem gazu to słychać jest jakby woda płynęła przez jakieś przewody co to może być to jest tylko na postoju przy dodawaniu gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze sie pod temat bo ja mam wlasnie problem z ubywającym plynem chlodniczym. Co doleje plynu na maxa to po jezdzie powiedzmy kilkunastu km jest lekko ponizej kreski min.. Taki poziom mniej wiecej sie wtedy utrzymuje przez jakis czas a pozniej znowu pomału jest co raz mniej. Auto ogladane bylo od spodu kilkukrotnie przeze mnie, mechanikow.. nikt zadnego wycieku nie zlokalizował. Pojechalem w koncu do firmy ktora przeprowadza badanie na zawartosc spalin w ukladzie chlodzenia zeby sprawdzic czy moze uszczelka pod glowica puszcza, jednak zadnych spalin w ukladzie nie wykazalo. Doradzili mi tam zebym zmienil korek od zbiorniczka wyrownawczego oraz plyn chlodniczy bo juz ma kiepskie wlasciwosci ( wiecej bylo wody niz plynu). A wiec wymienilem korek, spuscilem plyn ok 3,5l i wlalem 3l koncentratu, uzupelniajac reszte woda demineralizowana. Niestety nic to nie pomoglo i plynu ubywa dalej...

Dodam ze pod korkiem oleju nie ma zadnego masla, nie kopci, szyby nie paruja od wewnatrz, odpala na dotyk, wszystko jest niby ok.. nie mam pojecia co to moze byc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu silnika, od strony ściany grodziowej masz w bloku czujnik i często tam jest nieszczelność, której nie widać bo jak silnik jest gorący to uciekający tamtędy płyn chłodniczy po prostu odparowuje. Sprawdzałeś w tym miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi Tobie o ten króciec co wchodzi w silnik właśnie od tyłu ? W warsztacie wlasnie mechanior zwrócil uwagę na to miejsce bo niby stamtad cos moglo leciec, ale trzymalismy silnik na obrotach około 5 tyś przez kilka minut i ani kropli tam nie zauwazylismy.. Kupilem tez oring na wszelki wypadek zeby tam zmienic przy tym kroćcu ale narazie tego nie zrobiłem. Jest mozliwosc ze tylko podczas jazdy cos stamtad leci a na stójce przy gazowaniu nic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j

chodzi Tobie o ten króciec co wchodzi w silnik właśnie od tyłu ? W warsztacie wlasnie mechanior zwrócil uwagę na to miejsce bo niby stamtad cos moglo leciec, ale trzymalismy silnik na obrotach około 5 tyś przez kilka minut i ani kropli tam nie zauwazylismy.. Kupilem tez oring na wszelki wypadek zeby tam zmienic przy tym kroćcu ale narazie tego nie zrobiłem. Jest mozliwosc ze tylko podczas jazdy cos stamtad leci a na stójce przy gazowaniu nic ?

Witam miałem to samo po wymianie oringa wlaśnie z tyłu tam gdzie jest ten króciec problem ustąpił także pewnie Ty masz to samo

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu "Nie ubywa Ci płynu chłodniczego ? Nie zapowietrza Ci się układ ? Takie są właśnie objawy." pomyślałem sobie ze może mamy jakiś wspólny problem dlatego się podłączyłem. Pozatym w odpowiedzi mozna sie odnosic do Twojego jak i mojego posta.. Nie widzę wiekszego problemu :)

Pozatym reszcie dziekuje za pomoc, własnie wrocilem z urlopu i bede zabierał sie za ten króciec. Dam znac na dniach jakie rezultaty ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...