Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie pompowtryski


minios

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jakie pompowtryski sa w silniku o kodzie BPW 8v mam jeden do wymiany i nie wiem czy regenerowac czy podmieniac na inny nowy ( ma ktos na sprzedaż pompke do tego kodu silnika) autem telepie na jalowym jakby chodzil na 3 cylindry powiedzieli mi ze jeden wtrysk doo wymiany moze podpowiecie mi co robic

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kolego jak wyciagniesz jeden pompowtrysk i spiszesz z niego numer symbol i taki sam musisz szukac do kompletu. Pewne ze to pompowtrysk??

Warto czasem zamienic kolejnosc pompowtrysków i sprawdzic. Np gdy kuleje 1 wtrysk to zamien go z 4 i sprawdz czy nadal pokazuje 1 czy teraz 4 jak zmieni na 4 to wiesz ze pompowtrysk a jak nadal 1 to wtedy moze byc gniazdo wyrobione, cos z elektryka i inne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałem dziś do sprawdzenia swoje pompki nie wiem czy dobrze zrobiłem gość krzyknął 50 zł od sztuki, zauważyłem ze dwie pompki mają ucięte uszczelniacze tzn oringi scięte a dwa półokrągłe a zmieniałem komplet oringów koło miesiąca temu pytanie dlaczego dwa tak scieło a dwa nie ? teraz jakie szpilki kupić do pompek bo słyszalem ze sa one 1 razowego użytku ??jakieś sugestie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki będziesz miał sprawdzone to będziesz wiedział na czym stoisz. Przed demontażem warto sprawdzić błędy i blokie pomiarowe Vagiem. Szpilki proponuje mocujące dać nowe cena ok 8-12zł sztuka bo jak przy dokręcaniu pęknie to już robi się mniej ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto dymiło na maksa gryzącym śmierdzącym dymem, chodziło jak stary autobus na vagu kolega stwierdzil ze jedna pomka jest już na wykończeniu jak sie okazało 3 sztuki były dobre a jedna nie więc szpenio od pompek cos z nią zrobil niby przeczyścił i jest oki po montażu oczywiśćie nowe uszczelniacze i szpilki auto pracuje równo zero drgań normalnie nie to auto i nawet dymka nie puści przyczyną musiały być wywalone uszczelniacze w 2 wtryskach ponieważ po demontażu dwa pierwsze oringi te czerwone były normalnie scietę ale zastanawiam sie czemu tak sie stało a montowane były nie dawniej jak dwa miesiace temu tylko nie dawalem nowych szpilek i tu sie zastanawiam co mogło być przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...