ssebastian21 0 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Witam, Naczytałem się z 30 wątków i teraz mam już mętlik w głowie całkowity. mam a4 b5, 97r, 2.6, V6. i tylnie amory do wymiany, co odpowiedniego dobrać. Samochód jezdzi na małe trasy, miasto i okolice kierowca i pasażer, czasami ciągnie przyczepkę 2 osiową z obciążeniem około 1000 kg. Co polecacie? Dziekuję Ci za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 SACHS tylko i wyłącznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Jak masz zamiar śmigać to SACHS, jest to górna półka, a np KYB czy TRW nie wiele mniej kosztują. Sam mam Sachsa i jestem zadowolony. POLECAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 tez polecam sachs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się