rafalek0415 0 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 witam mam taki problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic auto na zimnym silniku odpala i gasnie albo wcale nie załapie na ciepłym sieniku nie ma tego problemu teraz odpalam rano samochod na biegu to załapie jakos dodam ze po podłaczeniu pod kompa były błedy czujnik połozenia wału (wymieniłem i bład znikł)czujnik połozenia wałka rozrzadu (wymieniłem ale bład dalej sie pojawia jak nie uda sie go odpalic na ciepłym silniku ten bład nie wyskakuje )prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Może masz rozjechany kąt synchronizacji wtrysku? 4 grupa i o ile pamietam chyba 4 pozycja w vagu, czym blizej 0.0 tym lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek0415 0 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 kolego a jak to sprawdzic bo jestem zielony poniewaz mam dopiero drugi dzien vcds i nie bardzo wiem jak to ustawic mozesz jakos mnie naprowadzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 VAG-COM ---> engine --> bloki pomiarowe --> kanał 004 (silnik rozgrzany do minimum 80*C) druga kolumna - kąt poczatku wtrysku : - dla biegu jałowego : od 1* BTDC do 2.5* ATDC - pod pełnym obciążeniem przy 2900-3100obr : 20-23* BTDC trzecia kolumna - czas wtrysku wyrażony w kącie obrotu wału : - dla biegu jałowego : 5-7* czwarta kolumna - synchronizacja wałka rozrządu , czyli jak dokładnie mamy ustawiony rozrząd od -3 do +3 , im bliżej 0* tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek0415 0 Opublikowano 3 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 to u mnie w czwartej kolumnie było na 0 ---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:17 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zrobiłem takie logi nie wiem czy dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 to u mnie w czwartej kolumnie było na 0---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:17 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zrobiłem takie logi nie wiem czy dobrze Z logu 004 wynika, że kąt masz ustawiony na 8.3/8.8. Ustaw jak najbliżej zera i wtedy sprawdź jak zapala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Ładna rozbieżność. I tu pewnie jest jest przyczyna i dlatego też wywala błąd czujnika położenia wałka. Przy ustawianiu zaznacz sobie punktakiem teraźniejszą pozycję kątu. Męki troche z tym jest bo niewielkie przesunięcie na kole powoduje dosć znaczną zmianę kąta. Także dobra płasko oczkowa trzynastka kupa cierpliwości i do dzieła! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek0415 0 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 wszystko fajnie tylko nie wiem jak sie zabrac do tego moze ktos pokierowac mnie krok po kroku z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasza 0 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Ustawianie kata synchronizacji PD Pompo wtryski.pdf - opisy porady audi vw - maniu465 - Chomikuj.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek0415 0 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 dziekuje koledzy za pomoc autko odpala kat ustawiony jak powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się