Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek


SMS

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli z maglownicy, to masz mokrą którąś osłonkę (harmonijkę) 0lejem hydraulicznym, a wtedy najczęściej ta osłonka jest pęknięta. To najczęstrza przyczyna nieszczelności. Maglownica wymaga regeneracji - około 500 zł + robocizna. A ubywa oleju ze zbiorniczka? Może to nie z układu kierowniczego? Trzeba mokre powycierać i sprawdzić skąd się pojawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zadna osłona gumowa nie jest mokra. tylko dlaczego przewod jest mokry?

---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:15 ----------

i dziwne tez jest to ze oleju nie ubywa. tylko skad to może cieknąć.

---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ----------

3618966579.jpg

Mokry jest tez element maglownicy zaznaczony przeze mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się nie spotkałem, żeby maglownica rozciekła się w tym rejonie. Nie da się rozpoznać organoleptycznie czy to rzeczywiście jest olej hydrauliczny a nie silnikowy? Bywa, że na maglownice spływają wycieki z nieszczelności z tylnej części silnika, np. z tyłu pokrywy zaworów. Jak napisałem, wytrzyj tą okolicę do sucha (wiem, że dostęp jest paskudny - można zdjąć lewe koło) lampa do ręki i spróbuj zaobserwować gdzie się wilgotność pojawi. A sprawdziłeś dokręcenie przewodów do maglownicy z kanału. Długi przedłużacz do klucza nasadowego z przegubem rozmiar o ile dobrze pamiętam 19 i 22. Może od drgań się poluzowało. Na każdej śrubie są dwie podkładki-uszczelki miedziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasnie tez wydaje sie ze to jest z przewodu, jak bede cmial chwile to to sprawdze. z silnika nie ma wycieku napewno. jakie wymiary tych uszczelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki otrzymałem wraz z maglownicą po regeneracji, więc ich nie kupowałem, ani też nie mierzyłem. Sprawdź najpierw, czy obie rurki są mocną dociągnięte, żeby pochopnie ich nie odkręcać do wymiany uszczelek. Przy ponownym montażu przyłapanie gwintu jest bardzo kłopotliwe z powodu trudnego dostępu. Jest łatwiej, gdy odkręci się mocowanie maglownicy (trzy śruby) i pchnie ją do przodu, ale też trudno. Może ewentualne dokręcenie załatwi sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam! ja tez tak mam,i płynu ubywa.nie jest tragedia- ale co 500-800km 50 ml FEBI trzeba dolać.a może na tym zaznaczonym przez SMS elemencie magla jest jakiż zaślepka i to on puszcza płynu? gdzie można kupić? da się go wymienić bez zdejmowania magla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...