Blancoo 0 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Siemanko wszystkim. Otóż mam problem, co jakiś czas podczas odpalania silnik wchodzi na 1600-1800 obrotów, po czym spadają do 1200 , zamiast do 900. Gdy już dodam gazu, obroty wracają na swoje miejsce.. Co może być przyczyną? Czujnik jakiś wciśnięcia pedału przyśpieszenia czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Może to być czujnik temperatury płynu chłodzącego G62. Przydałoby się podpiąć VAGa i sprawdzić czy są jakieś błędy w sterowniku zapisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blancoo 0 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Ok, dzięki wielkie, właśnie co do tego czujnika, to czasem gdy wjadę w dziure przestaje pokazywać temperature , i wystarczy ze wjade w kolejną i wszystko elegancko wraca do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Ok, dzięki wielkie, właśnie co do tego czujnika, to czasem gdy wjadę w dziure przestaje pokazywać temperature , i wystarczy ze wjade w kolejną i wszystko elegancko wraca do normy no to już dawno powinieneś mieć nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom2327 0 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 na początek wyciągni wtyczkię i wyczyść styki może coś tam nie łączy i zobacz czy są zmiany. jak nie to wymień czujnik Wymiana czujnika temperatury G62 w 1.9 TDI AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blancoo 0 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Ok dzieki wielkie za odpowiedzi. W tygodniu podjade do mechaniora, niech go sprawdzi i wymieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Mechanior tu nie potrzebny. Jak Ci się nie chce sprawdzać vagiem to kup nowy ORI tylko w ASO i wymień. Przy okazji wymień termostat i płyn. Oczywiście ori. Będziesz miał z głowy ten układ przed zimą. Tylko nie daj się na zamienniki bo będziesz zmieniał jeszcze raz wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blancoo 0 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Termostat ORI i płyn wymieniony na wiosne, przy wymianie uszczelki pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się