Niezauważalny Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Witam Dziś z racji większej ilości wolnego, wymieniłem termostat, ale od początku samochód nawet po większej trasie pokazywał 70-80C na liczniku (czyli nie dogrzany), wiec to mnie zainteresowało i poszperałem po forum i znalazłem cody klimatronika i na kanale 49 pokazywał ok 75 a na kanale 51 równe 90,dalej źle . Miedzy czasie miałem okazje go zdrowo pogonić na autostradzie ( na co dzień jeżdżę spokojnie ) i w czasie gonienia pokazało sie upragnione 90 na liczniku, temperatura oczywiście ;p i na kanale 49 wyskoczyła liczba 96, a gdy już podjechałem do domu znowu spadło do wspomnianych 70-80 ;/ , więc prosta odpowiedz termostat idzie na żyletki !! po wymianie na termostatu ( vernet, miałem okazje już parę razy wymieniać w autach w domu i działały wyśmienicie i bez problemu) ładnie się układ odpowietrzył z nawiewu biło gorąco i węże były ciepłe/gorące. Szybka jazda próbna i zdziwko ?! na blacie równe 90 a na klimatroniku oscyluje 90-96 ? wtf. Pytanie brzmi czy sie tym przejmować czy nie ? aaa wentylator elektryczny działa , wisco jak dla mnie za słabo trzyma ,mały opór ma ale mogę się mylić i tak będę wymieniać ale po zimie, wąż górny od chłodnicy był bardzo ciepły ps. co znaczy, że działa wentylator ? gdy silnik jest zimny to go nie słyszę jak pracuje( nie zwróciłem uwagi czy sie obraca) ,a jak silnik jest nagrzany to słychać go jak pracuje
jacek70 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Co znaczy ,,wentylator działa,, jest sprawny czy jest załączony i chłodzi???
rafal9119 Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 miałem taka sama sytuacje ocb?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się