Skocz do zawartości

Niezauważalny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Niezauważalny

Osiągnięcia Niezauważalny

0

Reputacja

  1. Cześć pod vag-a jeszcze nie podpinałem,nie licząc wymiany licznika by sprawdzić jaki tam jest, ale jak znajdę więcej czasu to na pewno to zrobię Czujnik przed chłodnicą oglądałem i nie wydawał się padnięty, nie uszkodzony, nie ubrudzony przewód przy delikatnym szarpaniu, by sprawdzić gdzie on idzie sie nie urwał wiec raczej nie powinie być urwany czy przytarty, wtyczka czysta brak zielonego nalotu a piny wyglądały ok, ale głowy bym nie dał,a nawet nogi. Objawy występują tez w zimniejsze dni choć rzadziej, jak to ogarnę to to dam wam znać, raczej jak będzie więcej czasu bo sie tym zająć.
  2. u mnie też wydaje podobne dźwięki ,ale gdy dobijam do końca skrętu, jak u ciebie ale jakos sie tym nie przejmuje , bał bym jak by wydawała takie dźwięki przy "normalnym" skręcaniu a i w paru innych nownych autach miałem podobne wrażenie ps. mam wymieniony na nowy płyn do wspomagania , bo poprzedni właściciel zalał go czerwonym syntetycznym
  3. też dorzucę swoje 3 grosze, podpinałeś pod vaga? wszystko inne masz sprawne i wymienione na czas? nie zapchał ci sie filtr powietrza od tych upałów( czytaj kurz i pyły) a propo odpięcia sondy, też tak mi kiedyś tłumaczyli że jeśli ecu nie dostaje danych od czujników(np. sonda ,przepływka) to wchodzi w tryb awaryjny i podkłada dane z pamięci, ale ile w tym prawdy to nie wiem
  4. witam, mam problem pokazywaniem temperatury Rozpisze od początku, od pewnego czasu pokazywała mi sie "śnieżka" na fisie obok temperatury, wiec standardowa pomyślałem żarówka szukam oglądam i nic? ale ona sie pojawiała i znikała co jakiś czas to dało mi do myślenia, olałem to pewnie gdzieś nie łączy żarówka i to dlatego ,albo instalacja elektryczna, auto ma wiek wiec ma prawo mieć humory. Ciesząc się jazdą zaczęło sie to nasilać i przy tym temperatura na fisie zaczęła spadać wtf? najpierw mało o pare stopni na chwile a potem ustępowało ale nic sie nie działo po za tym,a natłok pracy i brak wolnej chwili nie dawał mi sie tym zająć , teraz gdy jest bardzo upalnie to zaczęło pokazywać do -50C troche to dziwne ale " nie przeszkadza w normalnej jeździe', tylko gdy temp zacznie pokazywać poniżej -3.5c to sie kompresor z klimy wyłącza i nie chłodzi normalnie masakra nie da sie w aucie wysiedzieć . Gdy juz humory przejdą i ukarze sie rzeczywista temperatura na fisie wszystko wraca do normy. dla nie lubiących czytać na fisie pokazuje sie max ujemna temperatura i "śnieżka" na pewien czas, to odcina klimę, jakieś rady gdzie zacząć szukać ? szperając po forze dochodzę do wniosku ,ale mogę sie mylić nie jestem ekspertem albo czujnik temp zewnętrznej, wiązka od niego ,lub podzespoły współpracujące kłamią , na codach na klimatyzacji na kanale 55 podajże gdzie pakazuje temperaturę zewnętrzną wyświetla sie taka sama wartość ps tak wiem mam tylko kilka postów na kącie i jak prawie zawsze w nich zamiast pomagać i dzielić sie wiedzą prosze o pomoc?zadaje pytanie, lae ja wyznaje zasadę lepiej siedzieć cicho, jak powiedzieć cos głupiego
  5. a opony i koła masz dobre i proste ? ojcu kiedyś poszło metalowe wzmocnienie w oponie i tepało w autem ,ale nie kierownicą , ale tylko przy niewielkich prędkościach, jak to przy 75-90 to tak jak napisałeś przeguby i półosie mogą być winne masz napęd na przód czy quattro ?
  6. Witam Dziś z racji większej ilości wolnego, wymieniłem termostat, ale od początku samochód nawet po większej trasie pokazywał 70-80C na liczniku (czyli nie dogrzany), wiec to mnie zainteresowało i poszperałem po forum i znalazłem cody klimatronika i na kanale 49 pokazywał ok 75 a na kanale 51 równe 90,dalej źle . Miedzy czasie miałem okazje go zdrowo pogonić na autostradzie ( na co dzień jeżdżę spokojnie ) i w czasie gonienia pokazało sie upragnione 90 na liczniku, temperatura oczywiście ;p i na kanale 49 wyskoczyła liczba 96, a gdy już podjechałem do domu znowu spadło do wspomnianych 70-80 ;/ , więc prosta odpowiedz termostat idzie na żyletki !! po wymianie na termostatu ( vernet, miałem okazje już parę razy wymieniać w autach w domu i działały wyśmienicie i bez problemu) ładnie się układ odpowietrzył z nawiewu biło gorąco i węże były ciepłe/gorące. Szybka jazda próbna i zdziwko ?! na blacie równe 90 a na klimatroniku oscyluje 90-96 ? wtf. Pytanie brzmi czy sie tym przejmować czy nie ? aaa wentylator elektryczny działa , wisco jak dla mnie za słabo trzyma ,mały opór ma ale mogę się mylić i tak będę wymieniać ale po zimie, wąż górny od chłodnicy był bardzo ciepły ps. co znaczy, że działa wentylator ? gdy silnik jest zimny to go nie słyszę jak pracuje( nie zwróciłem uwagi czy sie obraca) ,a jak silnik jest nagrzany to słychać go jak pracuje
  7. tak czytam , i chyba te same osoby, co niektórym wam, mi licznik kręciły bo mam 235k, chyba to teraz modny przebieg jest ale u mnie widać że mały trasy i po mieście dużo auto latało , podobno kobieta z dziećmi do przedszkola, nawet fotelik odbił na kanapie chyba ze to tani chwyt aaa ajm
  8. Niezauważalny

    Wycieraczki - Problem

    tak jak napisano wyżej wd 40 pomaga ale na chwile, potem robi tylko większe szkody ,lepiej rozebrać ,wyczyścić i nasmarować, ale ja bym dodał od siebie, by spróbować czy silnik nie pada(czytaj nie zatarł sie ,lub padły łożyska) i czy też wina nie stoi gdzie indziej np sterowanie czy zasilanie. Jak dobrze zrozumiałem na wolnym biegu działa tak z problemami a na wyższych biegach nie chce działać ,chyba że jest ustawione ma maksa ?
  9. Pomysł z folią niby fajny , ale czy ja wywinę ją , czy naciągnie w miejscu przycisków od podnoszenia szyb? A znowu malowanie matem długo nie wytrzyma. Ale jak narazie to jeszcze mam parę pilniejszych spraw przy aucie , to będę miał czas pomyśleć jak to ogarnąć . Dzięki za podpowiedzi
  10. Siema , szukałem po forum ,ale jakoś nie znalazłem nić ciekawego to, postanowiłem założyć nowy temat. W mojej A4 mam sporo rzeczy do zrobienia we wnętrzu, ale tak ostatnio zaciekawiło mnie 1-dno , jak są boczki drzwi, tam gdzie są przyciski od szyb i za co ciągniemy by zamknąć drzwi ,jest taki plastik pomalowany taką dziwną farbą przypomina gumę, i u mnie jest ona sporo wytarta widać plastik, w obu przednich fotelach. Pytanie brzmi jak to zrobić by znowu było ładne , wymienić na nowe ? pomalować? Wiem że jak mam dosyć nie typowe wnętrze ,to o części w dobrym stanie, będzie ciężko ;/ A aa u mnie tę plastiki są takie coś ala białe , podobno kremowe ,ale ja sie na kolorach nie znam A czy może znajdę podobną farbę w dotyku ?
  11. można też pokombinować z ogrodzenia ( takie betonowe słupki + bloczki ) do tego dach i już masz a jak szczeliny pianką zalepisz i dasz trochę styropianu to nawet jest ciepło tylko drzwi trzeba jakieś zrobić ,a tylko trzeba te wysokie brać
  12. Ja osobiście jestem za manualną skrzynią , ale wiadomo automat dla wygodnych. Według mnie trochę dziwnie że porównałeś zwykłego starego automata z dsg o-0
  13. zawsze można na stacje diagnostyczną podjechać i za przysłownego 4-ropaka sprawdzić no chyba że diagnosta chytry na kasę , jak dobra stacja to powinna mieć rozpędzarkę do kół, podniosą auto przystawią maszynę i już wiadomo
  14. mam pytanie , dlaczego ma byc silnik nagrzany ? na zimnym sie nie da wymienić ?
  15. Witam, proszę o wycenę i wysłanie na pw zestaw rozrządu (pasek, rolka napinająca,rolka prowadząca,napinacz i pompa wody+ śruby i uszczelka pod pompę ) . 2x pasek i napinacz ( napędzający klimatyzacje i ten co napędza resztę osprzętu ) filtry: oleju , powietrza ,paliwa i kabinowy. Z dobrych firm , chyba niczego nie zapomniałem Audi A4 2000 1.9tdi WAUZZZ8DZYA128367 AJM 223337 dobry kontakt, solidny sprzedawca na 2 dzień po wpłacie części już czekają w domu na zamontowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...