Skocz do zawartości

zbynek69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zbynek69

Osiągnięcia zbynek69

0

Reputacja

  1. dzieki kolego jacek70 ale w a4 b5 to zupelnie inna bajka i nie jest to tak proste jak w linku ktory podales. gdyby bylo tak samo nie zawracal bym wszystkim glowy:( ale dziekuje za pomoc
  2. tak tez to regulowalem ale jest tak ze raz mikrostyk przerywa obwod a raz nie i nie ma reguly docisku raz dziala raz nie mimo ze cykaja jak szalone:) nie wiem jak sie do nich dobrac tak zeby tej obudowy i mocowania nie uszkodzic kurde:(
  3. Witam, Problem znany i opisywany--po otwarciu drzwi nie zapala sie swiatelko w kabinie oraz podswietlanie nog i czerwona lampka na drzwiach wiec wydubalem zamek z drzwi i okazalo sie ze przestaly dzialac mikrowylaczniki w zamku.kupilem drugi zamek uzywany zalozylem i jest ok ale moje pytanie jest takie czy ktos probowal to naprawic???krancowki znajduja sie w czarnej obudowie jedna obok drugiej dociska je stalowo plastikowa blaszaka i nie wiem czy sa wlutowane czy wcisniete i jak sie zabrac do wymiany bo przeciez kiedys te uzywki tez padna a tak samo wyglada sprawa pozostalych drzwi. pomoze ktos moze jakas podpowiedz . ktoś to wymieniał??? prosze o porade i pomoc
  4. A czy ktos zmienial same mikrowylaczniki w takim zamku?? wlasnie umarlo mi swiatelko pod nogami i na boku drzwi i mam wyjety caly zamek i widze te dwa mikrostyki i dociskajaca je lapke i teraz nie wiem czy da sie je same wydlubac jakos i wymienic na nowe czy jest to nie realane?? robil to ktos jakos????
  5. Problem rozwiazany.kilka miesiecy mi to zajelo ale naprawilem.wpakowalem w sunie zbedznie kase na przeguby, regeneracje wtryskow , ustawienie pompy czyszczenie nastawnika nic nie dalo az w koncu gdzies znalazlem kogos kto mial te same objawy i naprawilismy- wina byl malutki oring na powrocie filtra paliwa i silnik w tym przedziale obrotow po prostu sie zapowietrzal i brakowalo mocy bo brakowalo paliwa i to bylo powodem szarpania i calych nerwow. wiec mimo ze idealnie odpalal idealnie jezdzil nikt by nie wpadl na to ze w pewnym momencie lapie powietrze .wiec zanim wydacie kupe kasy sprawdzcie sobie uklad paliwowy czy nie jest tu problem pogrzebany. koszt oringu - 40 groszy a na cala reszte wydalem ponad tysiaka:)
  6. Witam Koledzy.problem widze ze nas wielu jak w temacie .Tematów wiele na forum roznych modeli z silnikiem AFN 110 koni 1.9 TDI oczywiscie, Walczę z problemem ponad 3 miesiace, Drgania nadwozia w przedziale obrotow 1600-2100 od biegu 3 do 5, przy większych obrotach brak wibracji, kierownica spokojna. Wymienione: -poduszki -przeguby wewnetzne- -czyszczony nastawnik pompy -kola wywarzane sprawdzane 3 komplety- tarcze, lozyska idealne Na wolnych obrotach wszystko idealnie problem pojawia sie przy podanych obrotach i uwaga!!!- tylko na zagrzanym lub cieplym silniku, przy zimnym i przy odleglosci np rano 10km jest oki a pozniej tp wchodzi na 65stopni i sie zaczyna:(Zauwazylem tez że gdy podpinam przyczepkę i dodatkowe 500kg na niej jest duuuzo gorzej. czytalem duzo watkow ale nikt w koncu nie napisal czy da sie to rozwaizac, czy i co naprawic. pozostaje mi do wymiany jedynie skrzynia i sprzeglo bo nie mam pojecia co to jest. Pomożecie ????ktoś pewnie pokonał ten problem w końcu??? ---------- Post dopisany 11-07-2014 at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany 21-11-2013 at 19:10 ---------- Dla pytajacych na priv- problem nadal nie rozwiazany, dodatkowo wyczyszczona turbina i wiele pirdulek bez efektu, koszty rosna poprawy znaczacej brak. problem z tego co czytam i odpisuje wielu osob ale bez efektu i finalu pozytywnego:(
  7. Właśnie w tym sęk że to nie dwumasa bo nic na to nie wskazuje a jak widać jest wiele wątkow na forach ze po wymianie dwumasy z kompletnym sprzeglem nadal ten problem pozostaje wiec to nie takie proste panowie...
  8. Witam Koledzy.problem widze ze nas wielu jak w temacie .Tematów wiele na forum roznych modeli z silnikiem AFN 110 koni 1.9 TDI oczywiscie, Walczę z problemem ponad 3 miesiace, Drgania nadwozia w przedziale obrotow 1600-2100 od biegu 3 do 5, przy większych obrotach brak wibracji, kierownica spokojna. Wymienione: -poduszki -przeguby wewnetzne- -czyszczony nastawnik pompy -kola wywarzane sprawdzane 3 komplety- tarcze, lozyska idealne Na wolnych obrotach wszystko idealnie problem pojawia sie przy podanych obrotach i uwaga!!!- tylko na zagrzanym lub cieplym silniku, przy zimnym i przy odleglosci np rano 10km jest oki a pozniej tp wchodzi na 65stopni i sie zaczyna:(Zauwazylem tez że gdy podpinam przyczepkę i dodatkowe 500kg na niej jest duuuzo gorzej. czytalem duzo watkow ale nikt w koncu nie napisal czy da sie to rozwaizac, czy i co naprawic. pozostaje mi do wymiany jedynie skrzynia i sprzeglo bo nie mam pojecia co to jest. Pomożecie ????ktoś pewnie pokonał ten problem w końcu???
  9. Wiec tak koledzy dodaje: kola felgi lozyska na bank ok gdyz jak pisalem kola kompletne przekladane 3 komplety i sprawdzane na wywazarce wiec odpadaja, lozyska brak luzow i szumu wszystko idealne a trzesie jak trzeslo:( ---------- Post dopisany 22-10-2013 at 07:31 ---------- Poprzedni post napisany 21-10-2013 at 07:26 ---------- Nic nie wymyslilem i zamowilem wczoraj przeguby wewnetrzne na serwisie koszt 308zl sztuka, jak dojda wymienie i sie okaze czy pomogło. ---------- Post dopisany 08-11-2013 at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany 22-10-2013 at 07:31 ---------- Witam kolegow, wymienilem przeguby wewnetrzne i jest juz lepiej ale nadal pojawaija sie drgania na4 5 biegu w przedziale obrotow silnika 1500-2000. nie mam juz pomyslu wiec doradzcie cos prosze:( ---------- Post dopisany 13-11-2013 at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany 08-11-2013 at 21:00 ---------- Decyzja zapadla- nowy temat sie pojawil- czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej koszt 300zl fachowiec znaleziony w polsce umowilem sie na wizyte w przyszlym tygodniu ,dam znac czy pomoglo:) ---------- Post dopisany 19-11-2013 at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany 13-11-2013 at 13:55 ---------- Witam tak jak psalem bylem u spescjalisty zajmujacego sie pompami i nastawnikami, nastawnik zostal wyczyszczony, wszystko sprawdzone i poustawiane i teraz silniczek pracuje idealnie , nie przymulai swietnie wkreca sie naobroty, problem w tym ze sprawa bgran pozostala i w tej kwesti to nie pomoglo, nie wiem co dalej dzialac ale chyba musze wyjac skrzynie bo cos z nia jest nie tak:(
  10. A jaki koszt, co musze miec i czy nie lepiej jak podjade?
  11. zbynek69

    Szukam pompiarza

    A polecicie kogos w województwie łodzkim, potrzebuje wyczyscic nastawnik, pompa bez wyciekow ale problem z nastawnikiem a sam nie zrobie tego bo nawet nie mam Vaga wiec nie bede sie bral.Moze zna ktos kogos kto zrobi to dobrze i pewnie?????[color="Silver"
  12. Jak w temacie czy ktos poleci dobrego fachowca ktory wyczysci nastawnik pompy wtryskowej najlepiej w wojwwództwie lódzkim???
  13. Witam, problem dotyczy Audi A4 B5 Avant 98rok AFN 110kM. Od kilku tygodni przegladam fora i walcze ze swoim autkiem.problem nastecujacy- pojawiajace sie drgania i wibracje calego autka- z wyjatkiem kierownicy! w zakresie predkosci 75-90km/h najczesciej na 4 biegu--drganie lewarka biegow, straszne wibracje calego nadwozai wyczuwalne z okolic silnika/skrzyni. kola proaste- podmieniane 3 komplety, poduszki pod silnikiem wymieniuone, brak luzow w zawieszeniu, amortyzatory sprawne 70% silnik pracuje idealnie . Jedyne co pozaostaje to jak twierdzi kolega mechanik to polosie i przeguby wewnetrzne ale jest to sporawy wydatek wiec chcialbym miec pewnosc .moze ktorys z kolegow mial lub slyszal o podobnym problemie, nie wiem jak wyczuc czy to na pewno przegub czy tez polos i jak to sprawdzic.prosze o pomoc.
  14. czyli trzeba wymyslieć jakis przelacznik ktory to wymusi i bedzie git
  15. to i tak bym musiał wszystkie po otwierać.szkoda przydała by się taka opcja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...