Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szukam pompiarza


tomasz102

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu zauważyłem ślady ropy na betonie w garażu. Ściągając pokrywe silnika zauważyłem, że pompa jest mokra od oleju napędowego. Ile może kosztować naprawa mojej pompy ? Dodam, że jestem z województwa Opolskiego i kogo byście mi polecili w promieniu 100 km od Opola ? Słyszałem o Mazanku z miejscowości Woźniki lecz nie znam opinii. Jaka będzie szacunkowa cena wyciągnięcia jej z samochodu, zregenerowanie i włożenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Określ z którego miejsca jest wyciek,jak nastawnik lub jego dekielek to ogarniesz to sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja 600 zł w okolicy wrocłąwia to sobótka lub trzebnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja 600 zł w okolicy wrocłąwia to sobótka lub trzebnica

A wymieniają tuleje miedziane w tej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu nie powiem ci tylko znam ceny od kolegów co robili tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak pompa cieknie od dołu głównie. Powiedzcie mi co mam jeszcze zlecić "pompiarzowi" oprócz uszczelnienia. Zauważyłem że w aucie jest "buczenie" silnika przy 1500-1800 obr. Gdzieś kiedyś wyczytałem, że to właśnie pompa. Co z istotniejszych rzeczy powinien mi jeszcze zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest kumaty nie sprawdzi nastawnik czy nie przybrudzony jest albo najlepiej niech go od razu wyczyści.

Mogę polecić Ci pana Bojarskiego z Gryfina

Auto Diesel Serwis Tadeusz Bojarski - pompy wtryskowe, wtryskiwacze, klimatyzacja, naprawa, regeneracja, diesel, Bosch, Delphi - Strona główna

Gość jest drogi bo chciał za zrobienie pompy 2 lata temu od a do z 900zł.

Ale dziadek dawał mu kiedyś pompę i chwali sobie jego robotę.

Fakt panie które tam pracują(w sekretariacie)pozjadały rozumy ale co do gostka to naprawdę,ma sprzęt i zaj...zdolności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A polecicie kogos w województwie łodzkim, potrzebuje wyczyscic nastawnik, pompa bez wyciekow ale problem z nastawnikiem a sam nie zrobie tego bo nawet nie mam Vaga wiec nie bede sie bral.Moze zna ktos kogos kto zrobi to dobrze i pewnie?????[color="Silver"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo... podziwiam ustawiać dawkę i RSW bez vaga. Skoro już klient jest to można mu zawsze kąt wtrysku ustawić w cenie ;-) Oraz logi dynamiczne bo to 10 minut roboty a przynajmniej wiadomo, jak się zachowuję napięcie w nastawniku po czyszczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DIESEL SERWIS MLECZNA

Regeneracja pomp i wtrysków Common Rail

55-065 Mleczna 7

k/Jordanowa Slaskiego

tel./fax 71/316-10-17

tel.602-507-446 tel.600-461-768

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli fachowiec rozbierze moją pompę to od razu mogę mu powiedzieć żeby mi wyregulował dawkę. Na podstawie VAG-COM ile mg na skok najlepiej zlecić mu żeby ustawił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli fachowiec rozbierze moją pompę to od razu mogę mu powiedzieć żeby mi wyregulował dawkę. Na podstawie VAG-COM ile mg na skok najlepiej zlecić mu żeby ustawił ?

Przecież musi Ci wyregulować, jak to chcesz aby bez regulacji otrzymać pompę ;-) Mówisz, że maksymalną możliwą albo tak na 80%. Przecież to pompiarz więc oznaczenia pomp musi znać i wiedzieć co do której. No jak to oddawać komuś, kto się nie zna... Ja bym się bał :decayed:

Nie to, żebym się jakoś czepiał czegoś, bo sam to robię i uważam swoją pracę za cacy a innych za bee... ale jak robić to zgodnie ze sztuką, by było dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale wiadomo, że on będzie starał się wybrać kompromis między spalaniem, a dynamiką jazdy. Ja chciałbym mieć większą dynamikę więc myślałem nad 3,5 mg na skok. Co o tym myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież producent dopuszcza od 3.0mg... I guzik prawda, że spalanie rośnie. Może jedynie przez to, że samochód żwawższy i częściej z mocy się korzysta. A jak wiadomo, kunie muszą pić, o suchym pysku nie będą:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optymalnie poleciłbyś w jakich granicach ustawić ?

Tak jak pisałeś, okolice 3.4-3.8 (czyli w grupie 000 wartości 17-19).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

W którym polu ma być wartość 17-19 ?

Pole numer 4, tam gdzie masz 20-21 (czyli 4.0-4.2mg).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...