Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szukam pompiarza


tomasz102

Rekomendowane odpowiedzi

Późny kąt wtysku (około 30) może wpływać na obniżenie momentu obrotowego ?

z taki kątem to chyba nie chce jechać.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazywałem nawet logi i jechał :)

Teraz mam ustawiony, ale powiem szczerze, że różnicy w mocy nie odczułem, a jeśli nawet jest to kwestia max kilku koni. Zarówno teraz jak i przedtem dobrze odpalał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chipa :) Nie, zasadę masz taką samą. Gość mi ustawił na 3,4 mg/skok według vaga. Kąt wtrysku też ustawiasz standard. Warto jednak nie ustawiać coś koło 5-6 mg/skok bo skoro masz chipa to zakładam, że nie jeździsz jak emeryt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chipa :) Nie, zasadę masz taką samą. Gość mi ustawił na 3,4 mg/skok według vaga. Kąt wtrysku też ustawiasz standard. Warto jednak nie ustawiać coś koło 5-6 mg/skok bo skoro masz chipa to zakładam, że nie jeździsz jak emeryt.

No to będę musiał przekazać te porady pompiarzowi, ale w sumie chyba tępy nie jest i mam nadzieję, że wie co i jak:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u kogo robisz ? Przekaż lepiej na ile chcesz mieć dawkę ustawioną. Bo ustawi Ci koło 4.4 mg

Robić mi będzie kolega taki miejscowy fachura, robil już podobne przypadki, więc chyba się zna i ma tam jakiś sprzęt. To w końcu jak powinien ustawić tą dawkę? Jak będzie dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem. Zwykle jeśli nic nie powiesz to ustawiają w granicach 4-5 mg. Jeśli zależy Ci żeby samochód był żwawy to sam powiedz, że chcesz mieć dawkę w granicach 3.4 mg(wbrew logicznemu myśleniu jest to dawka większa niż 4 czy 5 mg)

Większość fachowców wybiera półśrodki między dynamiką, a oszczędną jazdą. Stąd też biorą się takie wartości 4-5 mg. Tobie jeśli zależy by utrzymać dynamikę to wybierz 3.4 - przynajmniej coś w tych granicach. Akceptowalna dawka to od 3 mg do 9 mg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak napisałem. Zwykle jeśli nic nie powiesz to ustawiają w granicach 4-5 mg. Jeśli zależy Ci żeby samochód był żwawy to sam powiedz, że chcesz mieć dawkę w granicach 3.4 mg(wbrew logicznemu myśleniu jest to dawka większa niż 4 czy 5 mg)

Większość fachowców wybiera półśrodki między dynamiką, a oszczędną jazdą. Stąd też biorą się takie wartości 4-5 mg. Tobie jeśli zależy by utrzymać dynamikę to wybierz 3.4 - przynajmniej coś w tych granicach. Akceptowalna dawka to od 3 mg do 9 mg

Czyli dawka 3.4 to dobra dynamika ale spalanie nie podskoczy za wiele?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, wszystko zależy od tego jak jeździsz i od programu jaki masz zrobiony. Nie odczujesz drastycznych zmian, kilka procent max. U mnie po zmianie nawet nie odczułem różnicy w spalaniu, a dynamika została zachowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o to ze na przykładowo : 3.4mg ,każde auto jest inne ,silniki i osprzęt w róznych przebiegach.

chodzi o to ,żeby ustawić aby silnik miał jak najlepiej ,jeden bedzie dobrze chodził na 5.0mg a drugi na 2.0mg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te pozostałości ropy na gumowych wężach poniżej pompy, po których się lało zmywać lub spłukać czymś czy zostawić tak? nie będzie dalej rozpuszczało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej to zmyć, chociaż z czasem to i tak samo wyparuje. Możesz delikatnie zetrzeć szmatką nasączoną benzyną ekstrakcyjną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś gdzieś tu na forum polecał pompiarza z Grodkowa, ale nie mogę tego znaleźć... Wie ktoś może o tym fachmanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadarzyn

Podkowinski Bogdan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...