Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wibracje , drżenie nadwozia- obroty 1600-2100 na cieplym silniku


zbynek69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koledzy.problem widze ze nas wielu jak w temacie .Tematów wiele na forum roznych modeli z silnikiem AFN 110 koni 1.9 TDI oczywiscie, Walczę z problemem ponad 3 miesiace, Drgania nadwozia w przedziale obrotow 1600-2100 od biegu 3 do 5, przy większych obrotach brak wibracji, kierownica spokojna. Wymienione:

-poduszki

-przeguby wewnetzne-

-czyszczony nastawnik pompy

-kola wywarzane sprawdzane 3 komplety-

tarcze, lozyska idealne

Na wolnych obrotach wszystko idealnie problem pojawia sie przy podanych obrotach i uwaga!!!- tylko na zagrzanym lub cieplym silniku, przy zimnym i przy odleglosci np rano 10km jest oki a pozniej tp wchodzi na 65stopni i sie zaczyna:(Zauwazylem tez że gdy podpinam przyczepkę i dodatkowe 500kg na niej jest duuuzo gorzej.

czytalem duzo watkow ale nikt w koncu nie napisal czy da sie to rozwaizac, czy i co naprawic.

pozostaje mi do wymiany jedynie skrzynia i sprzeglo bo nie mam pojecia co to jest.

Pomożecie ????ktoś pewnie pokonał ten problem w końcu???

---------- Post dopisany 11-07-2014 at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany 21-11-2013 at 19:10 ----------

Dla pytajacych na priv- problem nadal nie rozwiazany, dodatkowo wyczyszczona turbina i wiele pirdulek bez efektu, koszty rosna poprawy znaczacej brak.

problem z tego co czytam i odpisuje wielu osob ale bez efektu i finalu pozytywnego:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany.kilka miesiecy mi to zajelo ale naprawilem.wpakowalem w sunie zbedznie kase na przeguby, regeneracje wtryskow , ustawienie pompy czyszczenie nastawnika nic nie dalo az w koncu gdzies znalazlem kogos kto mial te same objawy i naprawilismy- wina byl malutki oring na powrocie filtra paliwa i silnik w tym przedziale obrotow po prostu sie zapowietrzal i brakowalo mocy bo brakowalo paliwa i to bylo powodem szarpania i calych nerwow. wiec mimo ze idealnie odpalal idealnie jezdzil nikt by nie wpadl na to ze w pewnym momencie lapie powietrze .wiec zanim wydacie kupe kasy sprawdzcie sobie uklad paliwowy czy nie jest tu problem pogrzebany. koszt oringu - 40 groszy a na cala reszte wydalem ponad tysiaka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to chodzi o o-ring nr 3 na rysunku? Rozmiar 15,4 x1,8mm , nr katalogowy N90426402

q6mg75i2.jpg

Edytowane przez arekdkw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...