OloWrocek 0 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Witam. Panow. Do wymiany mam silniczek krokowy. Z tym ze nie moge go namierzyc Moze ktos wie gdzie go znalezc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Mozna powiedziec ze jest przyklejony do przepustnicy Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloWrocek 0 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 rozbieralem przepustnice jakis czas.temu i nie rzucil mi sie w oczy nigdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Jak zdiagnozowales ze to krokowy jest do wymiany? Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 jak stoisz przodem do auta, to jest on po lewej stronie (od pasażera), zaraz przy korpusie kolektora ssącego obok przepustnicy, dosłownie może jakieś 5cm od przepustnicy. Jakie masz objawy, że chcesz go zmienić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloWrocek 0 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 na zimno nie trzyma mi obrotow. skacza jak glupie. pozniej juz jest miodzio. W lecie nic sie nie dzialo. Na wiosne co jakis czas teraz niestety za kazdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 u mnie też raczej obstawiam krokowca, nie wiem sami oceńcie. Jak silnik jest zimny to obroty na ssaniu powinny czymać ok. 1000-1100, a u mnie jest 1500, po ponad minucie spada do 1000 i do 750. Na ciepłym jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloWrocek 0 Opublikowano 23 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 ja mam na zim:facepalm:no nawet 200 obr. trzeba manipulowac pedalem gazu. ale tylko po dluzszym postoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 gdzieś o tym czytałem jak są niskie obroty, tylko już nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OloWrocek 0 Opublikowano 25 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 no to moglo by ci sie przypomniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 no znalazłem wysłałem Ci linka na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się