szyba 1 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Witam. Samochód znajomego, golf 4, 2001rok, 1.9 TDI ARL. Problemy to spadek dynamiki, wyłączająca się turbina Błędy silnika Control Module Part Number: 038 906 019 FE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1468 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00046 2 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Log (0 - 000) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 003) Log (3 - 003) Log (4 - 011) Log (5 - 004,007,013) Log (6 - 004) Log (7 - 008) Log (8 - 010) Log (9 - 000,000,000) Log (10 - 011) Log (11 - 014,018,023) Log (12 - 001) Dodam, że turbina wyłącza się na 4 biegu przy około 3 tysiącach obrotów, dlatego logi zrobione na 3 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Geometria stoi badz padnieta N75. Synchro -1 czyli jeszcze ujdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi2807 0 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Witam. A może to coś z podciśnieniami gdyż zawór EGR niby sterowany ale różnicy w emisji nie widać...Proszę mnie poprawcie jeżeli się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Jak nie grzebales w podcisnieniach to co mialo by poleciec?? podcisnienie musi byc jakies bo wysterowuje sprezarke badz tak jak pisalem geo stoi i nic nie idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi2807 0 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 No właśnie nie wiem do końca jak pracuje geo, czy bez podciśnienia powinna przeładować czy w nadmiarze jego. A co z zaworem wszystko z nim w porządku?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Zaworka tak nie zdiagnozujesz. Podpinasz manometr i sprawdzasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Podcisnienia dobre. Nic tam nie znajdziesz. Masz zasyfione VTG... stad problemy z mocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi2807 0 Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Podcisnienia dobre. Nic tam nie znajdziesz. Masz zasyfione VTG... stad problemy z mocą. Możesz bardziej przybliżyć odnośnie tego"VTG" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 No geometria stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi2807 0 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Tak myślałem ale nie miałem pewności a jak z tym EGR-em jest on może zaślepiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Jak nie bedziesz miał podcisnienia to EGR-u też nie wysteruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Sprawdz wezyk od N18 do EGR... pewnie przetarty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się