Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Błąd: uszkodzenie cyfrowe sterownika


laptopic35

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po wymianie turbinki pojechałem skasowac błedy , mechanik skasował wszystko , oprucz błedu jak w tytule.Po przejażdce nie pojawiły sie inne błedy.Mechanik ustawił mi kąt i jeszcze stwierdził ze troszke za słabe jest cisnienie doładowania turbiny, ale nie moze tego ustawic przez ten błąd . Powiedcie mi czy moge jezdzic w takim stanie ? Auto zbiera sie ok ,pali do 7 w miescie , a naprawa sterownika to koszt od 350zł w zwyż!

Prosze o porade, a moze ma ktos na zbyciu tanio taki sterownik do afn ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd nr 65535

wpisz w wyszukiwarke ten numer i troszke Ci sie rozjasni w główce ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki , wpadłem juz na to ze olej dostał sie do sterownika przy awarii turbo ,przez węzyk , juz rozbieram sterownik [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 15:05 _________________________________________________W ECU było troszke oleju ,wszystko oczysciłem i wysuszyłem.... niestety po zainstalowaniu w samochodzie , autko straciło moc, tzn .jedzie jak by było na "notlaufie" ,tyle że nie pomaga mu zgaszenie silnika , wczesniej po wstawieniu zregenerowanej turbiny nie złapał notlaufa nawet na chwile, teraz jest od odpalenia ,cały czas! Nie zrobiłem nic po za delikatnym powycieraniem chysteczką z spirytusem ECU w środku.Może coś z czujnikiem cisnienia zabudowanym w ECU??? [br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 19:13 _________________________________________________Moze ktos wie jak sprawdzic czujnik cisnienia w ECU ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki , wpadłem juz na to ze olej dostał sie do sterownika przy awarii turbo ,przez węzyk , juz rozbieram sterownik [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 15:05 _________________________________________________W ECU było troszke oleju ,wszystko oczysciłem i wysuszyłem.... niestety po zainstalowaniu w samochodzie , autko straciło moc, tzn .jedzie jak by było na "notlaufie" ,tyle że nie pomaga mu zgaszenie silnika , wczesniej po wstawieniu zregenerowanej turbiny nie złapał notlaufa nawet na chwile, teraz jest od odpalenia ,cały czas! Nie zrobiłem nic po za delikatnym powycieraniem chysteczką z spirytusem ECU w środku.Może coś z czujnikiem cisnienia zabudowanym w ECU??? [br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 19:13 _________________________________________________Moze ktos wie jak sprawdzic czujnik cisnienia w ECU ?

zrob logi odczas niemocy .... i zczytaj bledy ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...