laptopic35 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Witam, Po wymianie turbinki pojechałem skasowac błedy , mechanik skasował wszystko , oprucz błedu jak w tytule.Po przejażdce nie pojawiły sie inne błedy.Mechanik ustawił mi kąt i jeszcze stwierdził ze troszke za słabe jest cisnienie doładowania turbiny, ale nie moze tego ustawic przez ten błąd . Powiedcie mi czy moge jezdzic w takim stanie ? Auto zbiera sie ok ,pali do 7 w miescie , a naprawa sterownika to koszt od 350zł w zwyż! Prosze o porade, a moze ma ktos na zbyciu tanio taki sterownik do afn ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Jaki to nr błędu, bo ciężko coś wymyślić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laptopic35 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 błąd nr 65535 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2008 błąd nr 65535 wpisz w wyszukiwarke ten numer i troszke Ci sie rozjasni w główce ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laptopic35 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Dzięki , wpadłem juz na to ze olej dostał sie do sterownika przy awarii turbo ,przez węzyk , juz rozbieram sterownik [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 15:05 _________________________________________________W ECU było troszke oleju ,wszystko oczysciłem i wysuszyłem.... niestety po zainstalowaniu w samochodzie , autko straciło moc, tzn .jedzie jak by było na "notlaufie" ,tyle że nie pomaga mu zgaszenie silnika , wczesniej po wstawieniu zregenerowanej turbiny nie złapał notlaufa nawet na chwile, teraz jest od odpalenia ,cały czas! Nie zrobiłem nic po za delikatnym powycieraniem chysteczką z spirytusem ECU w środku.Może coś z czujnikiem cisnienia zabudowanym w ECU??? [br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 19:13 _________________________________________________Moze ktos wie jak sprawdzic czujnik cisnienia w ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Dzięki , wpadłem juz na to ze olej dostał sie do sterownika przy awarii turbo ,przez węzyk , juz rozbieram sterownik [br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 15:05 _________________________________________________W ECU było troszke oleju ,wszystko oczysciłem i wysuszyłem.... niestety po zainstalowaniu w samochodzie , autko straciło moc, tzn .jedzie jak by było na "notlaufie" ,tyle że nie pomaga mu zgaszenie silnika , wczesniej po wstawieniu zregenerowanej turbiny nie złapał notlaufa nawet na chwile, teraz jest od odpalenia ,cały czas! Nie zrobiłem nic po za delikatnym powycieraniem chysteczką z spirytusem ECU w środku.Może coś z czujnikiem cisnienia zabudowanym w ECU??? [br]Dopisany: 07 Sierpień 2008, 19:13 _________________________________________________Moze ktos wie jak sprawdzic czujnik cisnienia w ECU ? zrob logi odczas niemocy .... i zczytaj bledy .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laptopic35 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 jak będe miał vaga to zrobie , a dopiero zamówiłem ,więc to potrwa, moze jest ktoś ze ślaska najlepiej z okolic Bytomia ,kto by zrobił mi logi , albo ktoś kto ma AFN-a ,żeby nachwilkę podmienić ECU ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się