Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę i analizę logów


bidzio1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na wstępie zaznaczę że pierwszy raz robiłem logi :decayed:

I nie wiem czy dobrze :whistling:

Do rzeczy

Bardzo proszę o analizę moich logów, z góry dziękuję :hi:

Log (0 - 011,003,011,003)

---------- Post dopisany 03-11-2013 at 00:32 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2013 at 20:25 ----------

pomoże ktoś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok sprawdzę. A to ma być log statyczny czy dynamiczny? Aha mam coś takiego ze czasami przy ruszaniu na zimnym tak jakby się dlawil i szarpie. Muszę dac więcej gazu żeby nie zgasł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobić log statyczny, albo przyjrzeć się jaka jest wartość i zapamiętać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się coś złego z autem? Doładowanie OK, przepływka OK.

Mozesz to jakos uzasadnic ? Bo ja jakos widze co innego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje się coś złego z autem? Doładowanie OK, przepływka OK.

Mozesz to jakos uzasadnic ? Bo ja jakos widze co innego...

Kolego możesz powiedzieć co tam widać??

---------- Post dopisany 04-11-2013 at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany 03-11-2013 at 23:05 ----------

Jeżeli dobrze sprawdziłem to kąt wtrysku mam 38, dobrze czy nie bardzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob logi jak przystalo na to forum.

Statyczne - 000,001,003,004,007,013

Statyczne Basic Settings - 000,003,004 i 011

Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

Kazda grupa osobno na max nagrzanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz to jakos uzasadnic ? Bo ja jakos widze co innego...

W sumie to się trochę pośpieszyłem bo przepływka pod koniec zaniża, a co za tym to wiadome. Kpl. logów rozwieje wątpliwości.

Jeżeli dobrze sprawdziłem to kąt wtrysku mam 38, dobrze czy nie bardzo?

Taki wynik dla AFN to trochę opóźniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sorki za opóźnienia w logach ale nie było kiedy... Dziś się zabieram za robotę i robię komplet logów.

---------- Post dopisany 22-11-2013 at 13:56 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2013 at 10:17 ----------

Zrob logi jak przystalo na to forum.

Statyczne - 000,001,003,004,007,013

Statyczne Basic Settings - 000,003,004 i 011

Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

Kazda grupa osobno na max nagrzanym silniku.

logi dynamiczne

Log (0 - 010)

Log (1 - 011)

Log (2 - 008)

Log (3 - 003)

Log (4 - 004)

Log (5 - 001)

Log (6 - 000,000)

logi staryczne (niewiem czy dobrze zrobiłem)

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 007)

Log (5 - 013)

statyczne Basic Settings

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Niewiem dlaczego ale grupa 011 była nie dostępna w BS

wiec nie zrobiłem jej logów

jak coś nie tak to dajcie znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec:

- pozny kat wtrysku

- przeladowanie a pozniej na chwile niedoladowanie -> przeczysc N75

- przeplywomierz przeczysc bo lekko tnie dawke

- dziwnie niskie napiecia w nastawniku jak na AFN, masz takie jak dla 1Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz zasyfionej sprezarki i minimalnie za poznego zapłonu... wszystko gra.

Rozwaz jej wyczyszczenie i wywalenie kata... samochód, a szczegolnie przepływomierz ... odżyje.

Twoj sterownik nie obsługuje grupy 011 w trybie Basic Settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz zasyfionej sprezarki i minimalnie za poznego zapłonu... wszystko gra.

Rozwaz jej wyczyszczenie i wywalenie kata... samochód, a szczegolnie przepływomierz ... odżyje.

Twoj sterownik nie obsługuje grupy 011 w trybie Basic Settings

Kolego czy jestem w stanie samemu wyczyścić sprężarke czy muszę się zdać na firmę która się tym zajmuje? Kata mam w planie wywalić w najbliższym czasie. Muszę się umówić z gościem.

A co zrobić z tym późnym zapłonem?

---------- Post dopisany at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany at 23:54 ----------

A wiec:

- pozny kat wtrysku

- przeladowanie a pozniej na chwile niedoladowanie -> przeczysc N75

- przeplywomierz przeczysc bo lekko tnie dawke

- dziwnie niskie napiecia w nastawniku jak na AFN, masz takie jak dla 1Z

Kolego Co radzisz zrobić, sprawdzic, naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...