rafau Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Chciałem prosić o porady, ponieważ jestem w tym zielony. Troszkę czytałem i chciałbym przejść do części praktycznej. Pojazd to B5 1996 Avant LY6P (butelkowa zieleń). Taki to kolor: Samochód jest nieźle ubrudzony, lakier polerkę widział ostatnio w październiku zeszłego roku. Ma kilka drobnych rysek. Planuję zamówić: Zewnątrz: Szampon - Poorboy's World Super Slick & Suds Cleaner - ValetPRO Achilles Prep Politurka - POORBOY’S WORLD Black Hole Show Glaze Wosk - POORBOY’S WORLD Natty’s Paste Wax – BLUE No i ręcznik do zbierania wody - Monster Shine Fluffy Dryer Wewnątrz: POORBOY’S WORLD Natural Look Dressing Czekam na opinie i porady, co zmienić, co wywalić z koszyka, co dodać. Pozdro!
Griffe Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Jako tako malo zimowy zestaw. Wosk zimowy wez sobie FK1000, cleaner DURAGLOSS 601 POLISH BONDING AGENT - taki zestaw tez nieco poprawi look, ale zime posiedzi spokojnie Szampon wybrales calkiem z d*py i zamiast tego wez DURAGLOSS CAR WASH CONCENTRATE 901 a jako recznik to: ShiningCar Fluffy Dryer YELLOW 90x60cm lepszy i bezpieczniejszy od poczciwego monstera.
rafau Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 a do tego kompletu politury już żadnej nie dawać?
Griffe Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Politura na zime nie jest najlepszym pomyslem, chyba ze masz mozliwosc mycia i woskowania jak w lecie - czytaj cieply garaz, poniewaz oslabia trwalosc lsp. Przyjmuje sie, ze zabezpieczenie zimowe ma byc jak najbardziej trwale.
rafau Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 rozumiem. czyli ten zestaw który podałeś zabezpieczy mi lakier na zimę, ale z wyglądem zbyt wiele nie zdziała?
Griffe Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 95% wygladu to przygotowanie powierzchni. Bez tego wiele magiczne srodki nie zdzialaja. Do looku cos tam da, ale jego karta przetargowa jest przede wszystkim trwalosc.
rafau Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 A powiedz mi jeszcze, gdybyś miał wybrać Poorboys Natural Look, Nielsen Finesse lub Chemical Guys Natural Shine Matt Dressing to który byś polecił?
Griffe Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Jezeli liczysz na matt 100% to Gtechniq, jesli satyna jest ok to ja lubie Natural Looka
rafau Opublikowano 3 Listopada 2013 Autor Opublikowano 3 Listopada 2013 właśnie nie wiem za bardzo co bym chciał. miałem niedawno takie ściereczki matujące i było całkiem nieźle, ale szybko siadł kurz i po wytarciu efekt znikł. ten efekt satyny wygląda naprawdę tak jak na zdjęciach promujących produkt?
Griffe Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Satyna jest, nie blyszczy sie, ale tez nie jest calkiem matowa, sporo zalezy na czym lezy - deska desce nierowna. W audi spisuje sie dobrze jednym i drugim.
Lo-buz Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 Poorboys Natural Look swietny srodek, w srodku nie zbiera pozniej az tak bardzo brudu, nie blyszczy sie az tak mocno, a mikrofibia robi sie czarna od czysczenia. Ostatnio rowniez polecial na kola.. extra wydajny, mily zapach. Do skory na kierownicy i na galce od biegow oraz na recznym swietnie zabezpiecza i daje fajny look, kokpit w lekkim macie moim zdaniem. Rowniez na look pod maska do plastikow fajnie sie sprawdza
Stich Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 do wnętrza kup sobie nielsen choice:) Procedura: 1. dobrze wyczyść plastiki APC albo wyczyść je bardzo dobrze 2. spisikaj wszystkie plastiki Nielsen chocie w roztworze 1:3 z wodą destylowaną 3. odpal auto, otówrz jedno okno z tyłu jakies 3-4cm. Ogrzewanie na maks wentylator na maks funkcja na nogi. 4. Czekasz 30 minut i jestes w szoku Pozdr PS najszybszy sposób najdokładniejszy i najtańszy. Działam tak prawie wszystkie samochody. Plastiki wygladają zawsze lepiej niz po natural look'u. A to ze wysuszasz gorącym powietrzem zwiększa trwałośc całej operacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się