KarolCK 0 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam tak jak w temacie auto chodzi na wolnych obrotach wszystko ok gdy dodaje gazu zaczyna sie dławić trzasc i kopcic czasami zgasnie moze ktos juz sie spotkał z takim problemem ?? auto stało na dworze normalnie jezdziło bylem na zakupach itd po 7 godzinach wsiadam i taki psikus co to moze byc ??? z gory dziekuje za szybkie odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Odłącz przewód podciśnienia od EGR i zobacz czy nadal bedzie tak samo. Jeśli objawy ustąpią to masz odpowiedź. N18 do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolCK 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 ....kolego zrobiłem tak jak pisałes zdjąlem węzyk podciśnienia i wszystko jest ok mozna tak narazie jezdzic ?? egr do wymiany a moze by go tak zaślepic ? slyszalem ze tak robia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 ciesz sie że pomoglo póki co wsadź w ten wężyk kulke z łożyska albo wkręć śrubkę żeby było zaślepione. EGR zaślep. Od razu wiedziałem że to to bo stało mi się tak samo w zeszłym roku w górach Od tamtej pory mam zaślepiony EGR i wsio jest ok więc kup blaszki na allegro bo kosztują grosze i zaślep dziada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolCK 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 wielkie dzieki kolego ja wrocilem z gór własnie to ten sam przypadek a gdzie te blaszki powkładac ?? patrzylem na allegro to sa 2 grubosci 1,5 mm i 4 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 4 przy bloku 1.5 pod Egr. Sony Xperia Tapatalk 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 mnie się udało wcisnąć jeszcze tak te blachy że rurka została. Ale trzeba się troche pogimnastykować. Od biedy możesz ją wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 Też tak zrobiłem. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolCK 0 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 moze narazie go wyczyszcze a jak to nic nie da to zaslepie dziada macie jakis link jak zdemontowac egr i go wyczyscic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 4 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2013 http://a4-klub.pl/showthread.php?t=150343 Sony Xperia Tapatalk 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolCK 0 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 EGR wyczyszczony wszystko działa jak należy dzieki za pomoc pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertAVF 0 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Właśnie wszedlem na to forum zeby znalezc odpowiedz na ten sam problem. U mnie jest identycznie z tym ze w silniku AVF w passacie B5. Odpala idealnie. Dodaje gazu i odrazu dusi sie drzy. Czasami jak dluzej postoi to wskoczy na chwilke po dodaniu gazu na wyzsze obroty ale pozniej to samo. Ja caly uklad razem z EGR i kolektorem czyscilem kilka miesiecy temu. Ale moze(mam nadzieje) ze to jest wlasnie przyczyna. Na chwil eobecna przeraza mnie wydatek na jakies pompowtryskiwacze itp:/ Wieczorem sprawdze i mam nadzieje ze to ten sam problem co u was byl panowie. Pozdrawiam:) ---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:08 ---------- EGR sprawdzony i dalej to samo. Odpalam samochod pracuje, wciskam gaz i zaczyna sie dusic. Do EGRa ida dwa wezyki. najpierw odczepilem ten ktory wchodzi do tej malej gruszki ktora chyba steruje klapa- nie pomaga, zalozylem go spowrotem. Odczepilem ten ktory jest na samej gorze- to samo. Ma ktos jakies pomysly co moge jeszcze sprawdzic? Moze jakas nieszczelnosc gdzies jest? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 może proste, ale kiedy był wymieniany filtr paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertAVF 0 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 2 tys km temu, zawsze zakladam MANNa. Wczoraj samochod odpalil normalnie a po dodaniu gazu wskoczyl troche na obroty ale pozniej mozna wciskac robic z gazem co sie chce a on na poczatku sie dusi a pozniej komputer stara sie utrzymac obroty na ok 900 (tak jak na luzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 spróbuj odpiąć ten wężyk od EGR. Mozliwe że N18 Ci padł i czyszczenie EGR nic wtedy nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertAVF 0 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 kolego pisalem wyzej ze to juz robilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efendi44 0 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 a czy miga kontrolka świec żarowych przy tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertAVF 0 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 nie, nie pojawia sie żadna kontrolka. Ale ok 2 miesiecy temu jeszcze w lato mialemczasami cos takiego ze, odpalam samochod a on od razu wchodzil na wyzsze obroty. o 150-200 wiecej niz normalnie. I wtedy wlasnie migala kontrolka swiec te. Ale to juz dawno ustapilo. Wtedy wystarczylo wylaczyc i wlaczyc ponownie samochod i ok. A z czym to jest zwiazane?? i czy moze to miec teraz takie objawy? skoro nic sie nie dzialo i nagle zgasl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się