melon31 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Heyo wczoraj podjeżdżam na któreś z kolei światła i auto gaśnie ( start/stop ) wszystko ładnie pięknie, następne światła i wciskam sprzęgło a tu nic auto nie pali wiec na pobocze wiec pozostało holowanie do domu Wspomnę że auto ciężko miało zapalić na zimnym silniku, udało się zawsze za drugim razem , myślicie że to tylko świece żarowe czy jakiś kabelek czy cały moduł ? Dodam jeszcze że jak klucz dociska sie do końca po zapłonie słychać takie ciche " pyk " lub " pstryk " jak kto woli Jeśli możecie poproszę o wsparcie !!
wrclaguna Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Pierwsze to podepnij kompa i sprawdz jakie sa błedy bez tego ani rusz .
melon31 Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Problem jest taki , że kabel mi nie czyta na kompie czekam aż Gibons da mi znać to moze to naprawi albo zamieni kable
regan79 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 swiece w rechu przy ciepłym nie mają wpływu na palenie, sprawdź aku czy masz sprawny i odpowiedni do start/stop, następnie rozrusznik,ewentualnie jego przekaźnik. Ważny też czujnik sprzęgła. Komp jak najbardziej wskazany, wiele wyjaśni.
wrclaguna Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Problem jest taki , że kabel mi nie czyta na kompie czekam aż Gibons da mi znać to moze to naprawi albo zamieni kable Tak to jest z chinolami
melon31 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 swiece w rechu przy ciepłym nie mają wpływu na palenie, sprawdź aku czy masz sprawny i odpowiedni do start/stop, następnie rozrusznik,ewentualnie jego przekaźnik. Ważny też czujnik sprzęgła. Komp jak najbardziej wskazany, wiele wyjaśni. Okazało się że to rozrusznik mech powiedział ze zajechałem go a z drugiej strony sie dziwi ze tak szybko " poszedł " bo auto ma 3 lata ...... Macie jakies koncepcje z jakiego powodu tak sie stało ma cos do tego funkcja start/stop ?
wrclaguna Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Jak masz START/STOP to rozrusznik jest inny od normalnego
Gibons Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Z tym że ktoś mógł podmienić akumulator na ten zwykły i możliwe że przez to padł rozrusznik. Ktoś już na forum opisywał taki przypadek że sprzedający podmienił akumulator do start/stop jest chyba odpowiednio droższy
Pawelkiwi Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Rozrusznik był wadliwy i tyle. Akumulator do start/stop jest inny ale nie ma to znaczenia dla powstałej u Ciebie awarii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się