bava 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Witam wszystkich moje pierwsze logi wiec nie bijcie od razu :> Proszę o analizę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 przepływomierz padaka i coś nie tak ze sterowaniem doładowaniem trochę przysłabe na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 a czym może być to tajemnicze "coś" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 uszkodzony n75, problem z turbosprężarką lu jej sterowaniem, zatkany kat, powodów moze być wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - dziala poprawnie wymien filtr powietrza, wywal katalizator i powtorz logi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 problemy z doladowaniem najprawdopodobniej wynikaja ze zle skreconej sztangi ... co do lmm , sama wymiana filtra powietrza moze nie pomoc ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się