kapete 0 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 A może ktoś wie jak to jest naprawdę z tymi świecami żarowymi w układzie wodnym? Kiedy się włączają? Czy to są takie same świece jak w silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Mnie zajelo to 30 sek.: http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b5-afn-swiece-zarowe-podgrzewajace-plyn-chlodzacy-84772/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekZuro 0 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Mam tak samo jak Ty chyba ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 AJM bez różnicy czy jest +5 czy -5 po przejechaniu 7-8km wskaźnik powinien pokazywać 65-75*C i to jest norma. Jak wiesz jak wywołać wew. program na klimatroniku to na 51 kanale możesz skontorlować wzrost temp od 0 do 90* i jak sięzachowóje wskaźnik na liczniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 A ja mam po 8 km 90 stopni ogrzewanie ustawione na 21-23 stopnie obroty na zimnym silniku do 2000 tyś wysłane z audi goldiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się