Skocz do zawartości

m0nter

Pasjonat
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m0nter

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia m0nter

0

Reputacja

  1. Ja jeżdżę na 205/55/16 WRD3 i są rewelacyjne. Mogę je polecić. Sprawują się w mieście, na błocie pośniegowym i ns świeżym śniegu, co przy mieszkaniu na obrzeżach miasta jest ważne, bo pługi tu raczej w pierwszej kolejności nie jeżdżą. Żona stwierdza, że wsiada do auta i jedzie, a inne auta się ślizgają. Kolega ma takie same w A4 b5 1,8T quattro. Też innych nie chce Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
  2. Odpala i gaśnie miękko, w czasie jazdy też nie odczułem żadnych zmian względem tego co było przed programem. Z resztą na razie z racji wykorzystywania auta głównie weekendowo zrobiłem ledwie ~4000km od programu (a za tydzień będzie 3 miesiąc), więc ciężko stwierdzić, czy i jaki wpływ ma taki moment na dwumas.
  3. Mocy tylko górą może dostać. Tam gdzie teraz już ic się gotuje i auto puchnie... Ale spodziewam się raczej lekkiego wyrównania kresek No jakoś to się odpycha moment robi robotę teraz jeszcze bardziej mi brakuje 6 biegu W garażu leży smic z Alfy 164 i fmic z Focusa ST mk2, ale założę chyba chińczyka jakiegoś Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
  4. jak sie rozhuśta to i 1.8 rzuci. a dobry peak to będzie i 2 trzeba sprawdzić to ciśnienie, tj czy ecu sie zgrało z 051C, czy bzdury mierzy Auto już ogarnięte w BRK-Tuning inowrocław. Oprócz softu, który nie ogarniał 051C, turbina kupiona od osoby, która robiła program miała zapieczone VNT i nie zbijało ciśnienia. Miała być w super stanie, a doszło czyszczenie... Także na moje problemy złożyły się dwie usterki. Pomijam soft, który po krótkiej analizie został podsumowany "dużo paliwa, powietrza i musi jechać" No więc tak się skończyła przygoda ze znaną osobą od tuningu z forum vwzone.pl
  5. a przeczytałeś w ogóle co napisałem? temperatura na dworze to ponad 30*, a w dolocie było ponad 80* nawet. Mam seryjny IC i przy takich temperaturach jakie były nic więcej nie da się zrobić. Jak ma moc się piąć jak nie ma z czego powietrza nabrać? Na jesień jeśli zdecyduję się na FMIC pojadę zrobić pomiar przy normalnych temperaturach.
  6. Przy raczej ciężkiej nodze średnio jak w podpisie. Przy jeździe jak emeryt było blisko 5, a zdarzało się i ponad 7 dobrze z boxem na autostradzie... Dzisiaj jadę na mały urlop, w niedziele będę miał nakręcone przynajmniej 800km, to napiszę jakie spalanie było
  7. Jak temacie, przygód przy okazji "tuningu" opisywać nie będę tylko finalnie to co wyszło. Auto po hamowaniu w serii pokazało 117,7 i 281,8Nm. Po wymianie turbosprężarki, kolektora,EGR i dolotu na AWX oraz map sensor na 051C (wymuszona zmiana przez dolot z AWX) auto wyrzuciło ok 119KM i 320Nm Finalnie po strojeniu w temp ponad 30*C i temp >80*C w dolocie wyszły takie kreski
  8. Witam, mam pewien problem z autem. Nie ma co ukrywać, że na własne życzenie, bo zachciało się więcej mocy. Pacjent to A4 B5 1.9 TDI AJM, trzymający serię. 118KM na hamowni po zastąpieniu kata zestawem od Gruchota. Zostało wymienione turbo na gt1749va z AWX oraz kolektor dololotowy, EGR, rura z map sensorem i rura do IC na te z AWX (na szybkozłączki). Wymiana rury z map sensorem wymusiła zmianę map sensora na 051C. Przed zmianami z autem nie było najmniejszych problemów, równomiernie rozwijał moc i wkręcał się na obroty. Po zmianach (bez korekty softu) efekt jest taki, że auto "żabkuje" od 1600 do 2000 obrotów, pracę turbiny czuć dopiero powyżej 2500 obrotów. Za namową kolegi, który już kilka aut zrobił u pewnej osoby skusiłem się na soft robiony pod moje auto na podstawie logów. MPPS mam, więc zrobiłem logi, zgrałem soft i wysłałem do zmiany. Efekt jest taki, że auto ciągnie od ok 2000 obrotów, ale przy 3000 obrotów rozsadziło intercooler. Wypchnęło cały boczek. Krótka rozmowa z osobą, która robiła korektę. "Musiał być IC rozszczeniony już i puścił". Ok było trochę oleju w środku, zamówiłem nowy IC Valeo. IC Wytrzymał tym razem, ale przy 3800 puściły szybkozłączki w dolocie. Napisałem, że coś jest nie tak z softem, bo wysadziło złączki (na szczęści przed wyruszeniem w drogę podpiąłem się vcds i robiłem logi. Turbo pompowało 1,57 bara, przy zadanym 1,5 już od 2000. Ponieważ potrzebowałem auta na weekend jeździłem ostrożnie i kolejne testy miałem odłożyć na dzisiaj, ale w sobotę wystartowałem autem jedynka, 3000 obrtów, dwójka 3000 obrotów i d*p... nowy intercooler rozerwany. Teraz pytania... okazało się, że osoba robiąca korektę zapomniała o tym, że zmieniłem czujnik z 051 na 051C (podobno nie ma to znaczenia, bo AWX i tak nie napompuje więcej jak 1,6bara ), ale internet mówi, ze taki czujnik oszukuje ECU o 0,2bara. Drugie, gdzie szukać przyczyny? Geometria chodzi płynnie... a brak mi innych pomysłów http://vaglog.pl/log_224952.html1 log na serii, drugi log po zmianie turbo i dolotu, trzeci po sofcie
  9. Koledzy, może ktoś się podzieli fotką jak upchał IC z alfy 164? wyjąłem mój IC, włożyłem ten z Alfy i po szczerości to nie bardzo widzę sposób na montaż...
  10. m0nter

    4D0601025M a tarcza 312mm

    Jak w temacie, czy w tą felgę zmieszczę hamulce 312mm?
  11. hehe, to teraz wiem jak by moja A4 wyglądała na tych felgach Ja poszedłem w coś innego Co do 312mm to czeka mnie to też, a Tobie zazdroszczę dwóch rzeczy Szyberdachu i kubłów
  12. Był "tani", a mój wymagał wymiany Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
  13. Pompki raczej zdrowe. Korekcja jeśli dobrze pamiętam to max +/- 0,2. Silnik tez trzyma serię, bo wypul 118KM. No to zostaje poczekać na wydech i umówić się na program zobaczymy jakie kreski wyjdą. Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
  14. Witam, Postanowiłem jednak pobawić się trochę z AJM. Lista modyfikacji nie jest długa i raczej standardowa: - turbo z AWX - kolektor ssący, EGR i reszta potrzebnych rurek z AWX - SMIC z Alfa Romeo 164 - kompletny wydech na dwóch tłumikach z kwasiaka 2 cale Wiem że pompki z AJM mają wydajność na 40-42KM z cylindra. Czy jest jakaś tańsza alternatywa dla pompek AL z AWX, żeby wyciągnąć jeszcze kilka KM? Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
  15. No to standard cena jest. Zadzwonię i zapytam jak z terminem i ile upustu przy większej grupie teraz jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...