Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z alternatorem ? Paskiem alternatora?


Dameq

Rekomendowane odpowiedzi

Pisząc posta ,brałem pod uwagę to, iż kolega Dameq jest za granicą i cięzko mu będzie wymienić bieżnię w alternatorze (dosyć częste uszkodzenie w starszych autach).I dlatego raczej bzdur staram się nie pisać .Jeżeli ktoś jest władcą postów to powinien udzielić konkretnej rady , a nie recenzować czyjeś wypowiedzi jako bzdurne ..

Tez bardzo trafna uwaga .

Dobra koledzy nie bd teraz juz sie dalej o to wykłócać . Dziekuje za rady . Napisałem na Polonie i odezwał sie gosciu co ma miejsce, narzedzia i chcec urzyczenia wszystkiego by to sprawdzic w niedziele podjade i wyciagne alternator i sie okażę.

---------- Post dopisany 02-12-2013 at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 22:29 ----------

Witam. Mam nadzieje ze jest po problemie. Kontrolki pogasły , alt ładuje .

Dzieki dobrodusznosci kolegi ktory odstapił miejsca i pomogł poszukac alternatora oraz dzieki mojemu "braku jakiegokolwiek doświadczenia elektryczno-mechanicznego" drogi fidotp ;P udało mi sie wyjac alternator i wymienic na nowy " uzywany" .

Przyczyna napewno nie byly szczotki . Fakt faktem byly wytarte tylko ze przelozylem te nowe do starego alt aby przyspieszyc ukonczenie usterki bo wygladalo na to ze jednak to sa szczotki ale niestety nie,dalej nie ladował .

Ze wzgledu na czas Przełożyłem z powrotem wszystko na miejsce . Stary wywaliłem, "nowy" wlozylem i dziala .

Nie wiem co jest przyczyna zepsuccia starego alt ,Moze koło , moze diody narazie mnie to juz nie interesuje.

Takze dziekuje bardzo za wskazówki. pozdrawiam. :)

PS Aaaa.. Chce ktos moze kupic uzywany alternator DO regeneracji ? he bo jak co to mam . IGŁA polecam , prawie nie jeżdżony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie komutatora juz nie ma to i nowe szczotki nie pomogą. Szczotki miedziane czy węglowe (grafitowe) ?

Sony Xperia Tapatalk Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem(co kiedys tam wyczytalem

) to jedne robione sa z tzw pyłu weglowego i sa we wiekszosci aut a drugie ze specjalnego stopu miedzi tylko te miedziane ida czesciej do rozrusznikow .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z cegły . Dlaczego wy władcy postów traktujecie wszystkich pozostałych forumowiczów jako ludzi nie mających żadnej wiedzy , czy tylko wy macie patent na pisanie mądrych rzeczy.Szczotki węglowe (grafitowe) były i są stosowane w prądnicach, natomiast szczotki miedziane (z dużą domieszką miedzi) są stosowane w alternatorach ,rozrusznikach itp jeżeli chodzi o technikę motoryzacyjną .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Myślałem że to atak na mnie. Dwa nigdy nie uważałem ze wiem wszystko a nawet jak uważałem że coś juz wiem to czas udowadniał że się myliłem.

Swego czasu kupowałem dwa identyczne regulatory jeden do A4 B6 drugi do Octavia 2 i z IC miał miedziane siedzi w audi a z Aso Skody węglowe wylądował w Skodzie. Oznaczenia symbole miały identyczne a marka Bosch. Wiec nie wiem o co idzie.

Sony Xperia Tapatalk Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...