Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymienie przy odpalaniu na zimnym silniku


Puma

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pewien problem z moim autkiem. Na zimnym silniki gdy próbuje go odpalić to muszę go kręcić kilka sekund zeby mi odpalil, a jesli juz odpali to przez kilka sekund ostro dymi.

Olej i płyn chłodniczy w normie.

---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ----------

Dodam, ze dzieje sie tak tylko z rana jak motor jest zimny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samo.

Kąt wtrysku do sprawdzenia. Świece do sprawdzenia. Filtr paliwa do sprawdzenia.

Na jaki kolor dymi? Olej je? Jak na biało to tak jak u mnie i podejrzewam spalanie oleju w zwiazku z wysłużeniem silnika.

Ewentualnie sprawdz akumulator i rozrusznik. Ja zmienilem i teraz pali o niebo lepiej i odziwo nie ma białej chmury za mną tylko lekka para.

A moze to tylko para?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może przy niskich temperaturach elementy robocze silnika sie kurczą i powstają wieksze luzy niż przy normalnej temp. Ja to sobie tak tłumacze bo sprawdzałem juz wszystko oc było do sprawdzenia i tak juz mam.

U mnie też dzieje sie tak dokładnie z rana i to tylko w zimne dni albo gdy temp na minusie. W lecie problem nie występuje.

Jak wspominałem po wymianie aku problem ustał, ale cos czuje ze jak bedzie -20 to bedzie tak samo.

Sprawdz to co ci napisalem w poprzednim poscie. Przyczyn moze byc wiele mogą to byc także wtryski. Jesli masz możliwość to sprawdź vagiem korekcie wtrysków. U mnie jest minimalna tj. +/- 0.2

Skoro nie bierze oleju, to problem spalania oleju raczej odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pewien problem z moim autkiem. Na zimnym silniki gdy próbuje go odpalić to muszę go kręcić kilka sekund zeby mi odpalil, a jesli juz odpali to przez kilka sekund ostro dymi.

Olej i płyn chłodniczy w normie.

---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 23:24 ----------

Dodam, ze dzieje sie tak tylko z rana jak motor jest zimny.

Jak masz możliwość to vag i do sprawdzenia 004 plus 004bs(kąt wtrysku).Dymienie myślę że przez to że go kręcisz dość długo i jak załapie to przepycha wszystko z kęcenia(ale to wróżenie z fusów).Logowanie auta podstawa,dalej można gadać,bez tego powodów mnogo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...